فرصت محدود خرید خودرو KMC J7 به قیمت کارخانه

کیف پول من-کاماپرس

خرید خودروهای باکیفیت و باقیمت مناسب از طریق سامانه یکپارچه اندکی دشوار است. زیرا متقاضیان زیادی برای خرید این خودروها وجود دارند و با توجه به فرآیند قرعه کشی شانس متقاضیان واقعی بسیار کم خواهد بود. خودرو KMC J7 یکی از اتومبیل‌های مورد توجه میان رده چینی است که افراد در صورت نیاز می‌توانند آن را با شرایط مناسبی از نمایندگی کرمان موتور شیراز خریداری کنند. به عبارتی دیگر این مجموعه فرصت محدود خرید خودرو KMC J7 به قیمت کارخانه را فراهم آورده است.

به گزارش کاماپرس، جک KMC J7 یکی از خودروهای جالب توجه شاسی بلند بازار است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. این خودرو با خطوط هندسی که در ظاهر آن به کار رفته جلوه‌ی خاصی را برای علاقمندان به اتومبیل با طراحی‌های جدید به نمایش گذاشته است. نخستین موردی که در ظاهر این خودرو جلب توجه می‌کند، چراغ‌های جلو آن است که حالت کشیده‌ای دارد. لاستیک این خودرو با رینگ 18 اینچی آلومینیومی به جذابیت بیشتر آن کمک کرده است. این خودرو سانروف بوده و راننده و سرنشینان این اتومبیل همیشه از فضای بیرونی لذت خواهند برد.

از لحاظ طراحی داخلی نیز این خودرو به دلیل تجهیز به نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی، هشت بلندگو، خروجی 12 ولت جلو و عقب، استارت دکمه‌ای و … مورد توجه قرار گرفته است.

امکانات فنی خودرو KMC J7 را بشناسید

KMC J7 مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو جی دی آی بوده و گیربکس اتوماتیک شش سرعته دو کلاچه دارد. همین امکانات فنی باعث شده تا این خودرو حداکثر قدرت را داشته و مصرف سوخت آن به حداقل برسد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 7 بوده و حداکثر قدرت آن به 172 اسب بخار در 5 هزار و 500 دور موتور در دقیقه می‌رسد. ضمنا حجم مخزن سوخت این مدل اتومبیل نیز 55 لیتر اعلام شده است.

آخرین زمان عرضه KMC J7 در سامانه یکپارچه فروش و قیمت آن

این مدل خودرو مانند دیگر انواع اتومبیل‌ها در بازار آزاد با قیمت بالایی عرضه می‌شود. اما هر چند مدت یکبار خودروسازی کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودرو تعدادی محدودی از این مدل را برای فروش موجود می‌کند. آخرین مرحله فروش این اتومبیل در سامانه یکپارچه خودرو به اواخر فروردین ماه سال جاری بازمی‌گردد. مدت زمان ثبت نام متقاضیان این خودرو در سامانه یکپارچه بیست و نهم فروردین تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری بود. قیمت این خودرو در آن زمان 1 میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام شد. افرادی که مایل به خرید KMC J7 با قیمت کارخانه بودند باید به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را تکمیل می‌کردند. قیمت این مدل اتومبیل در آخرین طرح فروش سامانه یکپارچه نسبت به دی ماه 1401 نزدیک به 365 میلیون تومان افزایش داشت.

راز آسمان پایتخت

در چنین شرایطی برخی از متقاضیان حقیقی این خودرو به فکر خرید اقساطی هستند. در واقع فرصت محدود خرید خودروKMC J7 به قیمت کارخانه به نفع متقاضیان حقیقی نیست و آن‌ها همواره با افزایش قیمت این مدل مواجه خواهند شد. این شرایط چندان برای خریداران حقیقی به صرفه نخواهد بود.

بهترین نمایندگی برای خرید KMC J7 به صورت اقساطی

افرادی که به صورت قطعی خواهان خرید این مدل خودرو هستند و می‌خواهند از شرایط خرید اقساطی استفاده کنند کافی است به وبسایت نمایندگی کرمان موتور شیراز مراجعه داشته باشند. با مراجعه به این وبسایت پنجره‌ای برای متقاضیان خودرو کی ام سی جی7 باز خواهد شد که در آن با ثبت نام و نام خانوادگی و شماره تماس، افراد از فرصت خرید اقساطی و فوری باخبر خواهند شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان خرید این مدل را خواهند داشت.

درباره نمایندگی کرمان موتور حسینی در شیراز بیشتر بدانید

نمایندگی کرمان موتور حسینی شماره 2606 یکی از نمایندگی‌های معتبر شیراز است که انواع محصولات به روز و پرمتقاضی جک، لیفان و کی ام سی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نمایندگی در تمامی روزهای کاری از ساعت هشت و سی دقیقه صبح به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

متقاضیان خودرو KMC J7 یا هر مدل دیگری این امکان را دارند که از طریق تماس تلفنی یا واتساپ یا مراجعه حضوری به نمایندگی کرمان موتور حسینی در شیراز مراجعه کرده و از شرایط فروش این مدل اتومبیل بیشتر آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فرصت محدود خرید خودرو KMC J7 به قیمت کارخانه

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    باید برم این مدل رو برای بچه ام خریداری کنم فکر کنم خوشش بیاد همچین هدیه ای بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز