فانوس دریایی متروکه که به یک خانه لوکس تبدیل شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال ۲۰۰۹، مشاور ارتباطات ۶۵ ساله، شیلا کانسول، در حراجی دولت ایالات متحده موفق شد یک فانوس دریایی متروکه را خریداری کند. برخلاف انتظارها او تصمیم گرفت این مکان را به خانه جدید خود تبدیل کند‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تصویب قانون حفاظت از فانوس‌های دریایی تاریخی در سال ۲۰۰۰ به دولت آمریکا اجازه می‌دهد این ساختمان‌ها را به حراج گذاشته یا واگذار کند.

بیشتر بخوانید:

کانسول در مصاحبه‌ با یک خبرگزاری اعلام کرد از آن‌جا که قبلا یک خانه قدیمی را بازسازی کرده بود، در آن زمان احساس کرد یک فانوس دریایی فرصتی عالی برای وی به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

بنابراین سرانجام در سال ۲۰۱۱ با پرداخت ۷۱ هزار دلار، برنده مناقصه و صاحب فانوس دریایی فایرپورت هاربر غرب در اوهایو شد.

این فانوس دریایی که در سال ۱۹۲۵ ساخته شده، دارای سه طبقه، سه اتاق خواب و سه حمام و دستشویی بوده و مجموعا ۲۷۸ متر مربع مساحت دارد.

کانسول برای بازسازی این فانوس که از دهه ۴۰ میلادی متروکه بوده، از یک وام بازسازی مسکن ۲۰۰ هزار دلاری کمک گرفت و پروژه را از تابستان ۲۰۱۲ آغاز کرد.

این فرآیند طاقت فرسا و طولانی بیش از ۳۰۰ هزار دلار خرج برداشت و بیشتر این مبلغ صرف تجهیزات آشپزخانه و تصفیه آب، سیم‌کشی مجدد، لوله کشی، بازسازی پنجره‌ها و تعویض کفپوش چوبی شد. حتی انتقال اثاثیه نیز باید به کمک قایق و جرثقیل صورت می‌گرفت که زمان آماده‌سازی را طولانی‌تر کرد.

 

علی‌رغم همه این‌ها، کانسول باید 2 هزار و 500 دلار برای اجاره ۲۵ ساله برای زمینی که متعلق به ارتش ایالات متحده است بپردازد. به علاوه چراغ این فانوس دریایی هنوز فعال است و در مواقع اضطراری توسط گارد ساحلی و سرویس هواشناسی کنترل می‌شود.

کانسول قصد دارد پس از اتمام قرارداد ۲۵ ساله باز هم آن را تمدید کرده و اظهار داشت تا زمانی که او صاحب این فانوس باشد به ارائه تورهای اختصاصی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فانوس دریایی متروکه که به یک خانه لوکس تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز