عطرهای مناسب تابستان برای خانم‌ ها و آقایان

با فرا رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، بسیاری از افراد به دنبال خرید لباس‌ها، وسایل و عطرهای مناسب فصول گرم سال هستند. در میان عطرها و ادکلن‌های موجود در بازار، برخی از انواع عطرها برای فصل تابستان مناسب‌تر می باشند. از جمله عطرهای مناسب تابستان می توان به ساواج اشاره کرد.

معرفی بهترین عطرهای مناسب تابستان (خنک مردانه و زنانه)

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ عطرهای مناسب تابستان پرداخته است.

رایحه خنک و ملایم، ویژگی اصلی عطرهای مناسب تابستان

بیشتر عطرهای ملایم برای تابستان رایحه خنک و ملایمی دارند. این نوع از عطرها بیشتر دارای رایحه‌های میوه‌ای به ‌ویژه مرکبات، گیاهان دریایی مانند سرخس و عطر ملایم گل‌ها هستند. این ویژگی‌ مهم، عطرهای مناسب تابستان را از عطرهای زمستانی مجزا می‌کند.

در واقع عطرهایی که هنگام استشمام به افراد حس خنکی می‌دهند، در اولویت استفاده در تابستان قرار دارند. استفاده از گل‌هایی مانند مریم و نرگس و میوه‌هایی مانند نارنج و پرتغال در این نوع از عطرها بسیار معمول است. همچنین ترکیب بیشتری از اسانس می‌تواند حس بهتری را به فردی که از عطر استفاده می کند، انتفال دهد. به همین دلیل ترکیب اسانس‌های عطرهای تابستانی، بیشتر از مدل‌های مشابه زمستانی از یک برند است.

عطرهای تابستانی را می‌توان از نوع بسته‌ بندی و رنگ ادکلن و طرح شیشه آن تشخیص داد. معمولا شرکت‌های تولیدکننده عطر برای انتقال مفهوم خنکی و ملایم بودن، از ظرف‌ های ظریف‌تر با رنگ ‌های روشن و خاص تابستانی استفاده می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

عطر مردانه شیرین و خنک برای تابستان

در میان عطرهای مناسب تابستان برای آقایان، عطرهایی با رایحه شیرین در اولویت خرید قرار می‌گیرد. بیشتر این عطرها بر پایه رایحه وانیلی ساخته می‌شوند که علاوه بر خنک کنندگی دارای خاصیت اشتها آور بوده و در افزایش غریزه جنسی مردان نیز موثر هستند.

در عطر مردانه شیرین معمولا علاوه بر وانیل، از دیگر رایحه‌های شیرین مانند کارامل، شکلات، گل‌ها و میوه‌ها و همچنین از رایحه ‌های چوبی استفاده می‌شود. عطرهای شیرین مردانه برخلاف انتظار عمومی می‌توانند خنک هم باشند عطرهایی چون آزاروکروم لجند جزو این دسته قرار می گیرند.

از مناسب‌ترین عطرهای مردانه برای تابستان می‌توان به عطرهای زیر اشاره کرد.

  • باکارات رژ 540
  • پارفومز مارلی کالان
  • ایسی میاکه بلو
  • اینوکتوس پاکو رابان
  • پلی بوی وی آی پی
  • آکوا آلگوریا پاسیفلوران گرلن
  • ایوسن لورن تاکسیدو

عطر زنانه خنک و ایده‌آل برای تابستان

در میان عطرهای زنانه نیز عطرهای ایده‌آل برای تابستان، دارای با رایحه‌های میوه‌ای هستند. عطرهای زنانه مناسب تابستان معمولا رایحه‌های خیار، هندوانه، نارنج و پرتغال دارند. همچنین این عطرها یادآور رایحه‌های وحشی جنگلی و رایحه‌های دریایی می باشند که حس خنکای عصرهای تابستان را به استشمام کننده منتقل می‌کنند.

عطرهای شیرین و خنک زنانه در فصول گرم سال طرفداران بیشتری دارند. به این ترتیب که با داشتن این دو خاصیت در کنار هم شما می‌توانید به سادگی بر جذابیت خود بیفزایید.

عطرهای خنک تابستانی اگر با رایحه‌های شیرین ترکیب شوند، به فرد حس سرزندگی و شادابی داده و ماندگاری عطر را نیز بالا می برند. این نوع از عطر زنانه خنک معمولا در شیشه‌هایی با رنگ روشن به بازار عرضه می‌شوند. همچنین عطرهای زنانه تابستانی می‌توانند دارای رایحه تلخ باشند و انتخاب بین تلخ و شیرین بودن رایحه به سلیقه فرد بستگی دارد.

عطرهای تلخ قوی‌تر هستند و حس اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهند. در این عطرها از رایحه‌هایی همچون چوب، قهوه، تنباکو، فلفل و رایحه‌های دودی و جنگلی استفاده می‌شود.

از بهترین عطرهای خنک زنانه می‌توان به عطرهای زیر اشاره کرد.

  • پاریس هیلتون گلد راش
  • جنیفر لوپز استیل
  • آکسنتو سوسپیرو

معرفی یک عطر مشترک تابستانی برای آقایان و خانم‌ ها

اگر به دنبال یک عطر خنک مشترک برای آقایان و خانم‌ها هستید، عطر دیور ساواج به عنوان یکی از عطرهای مناسب تابستان پیشنهاد می‌شود. این عطر در دسته بندی رایحه های خنک، با طبع ترش و تلخ باهم است و معمولا توسط آقایان و خانم‌ها به صورت مشترک استفاده می‌شود.

رایحه‌های ترنج و فلفل اصلی‌ترین نت‌های این عطر هستند و در ادامه رایحه‌های گل‌ها و گیاهانی همچون اسطوخودوس، پچولی، خس خس، شمعدانی و وتیور را از این عطر دریافت خواهید کرد.

همچنین در این عطر از رایحه سدر نیز استفاده شده است. دیور ساواج، یک عطر برای استفاده روزانه با پخش بو و ماندگاری بالا است.

خرید عطرهای مناسب تابستان از «راینو»

فروشگاه اینترنتی راینو با 10 سال سابقه و به صورت اختصاصی در زمینه فروش عطر و ادکلن اصل و اورجینال فعالیت می‌کند. این وبسایت با پشتوانه برند عطر سید جواد به عنوان قدیمی‌ترین برند عطر مشهد راه‌اندازی شده است. در این فروشگاه اینترنتی بیش از 530 نوع عطر و ادکلن اورجینال شامل انواع خوشبوترین عطر جهان با تضمین کیفیت و اصل بودن محصول به فروش می‌رسد.

یکی از خدمات راینو به مشتریان خود، ارائه مشاوره رایگان به خریداران و طرفداران عطر است. به این ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

علاقه‌مندان برای مشاهده محصولات و خرید عطر و ادکلن می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی raayno.com مراجعه کنند یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن همراه 09928712557 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز