«وسپهر» و «وبصادر» در روز ریزش بورس سودآوری کردند

لست سکند

سهم عرضه اولیه ای وسپهر امروز نیز در دومین روز معاملاتی خود در حالی که بورس ریزش سنگینی داشت، 5 درصد بازدهی کسب کرد و بانک صادرات که شرکت مادر و حامی این سهم به شمار می رود نیز امروز در بازگشایی مجدد با وجود افت و خیزی که داشت، نهایتا با بازدهی 5 درصدی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش کاماپرس، وضعیت این روزهای بورس به گونه ای است که حتی سهم های عرضه اولیه نیز در روزهای آغاز معاملات به سهامداران خود حاشیه امنیت چندانی از نظر سودآوری نمی دهند با این حال سهم عرضه اولیه وسپهر دومین روز معاملاتی خود را با بازدهی مناسب سپری کرد.

بنا به اعلام فرارو، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات نیز بعد از توقف یک هفته‌ای به خاطر عرضه اولیه وسپهر، امروز بازگشایی شد.

افت و خیز خوش فرجام وبصادر در روز بازگشایی

ناگفته پیاست که این بازگشایی در بازار منفی ریسک بزرگی به حساب می‌آمد و برای همین یک شرکت حقوقی با خرید دو میلیارد سهم به کمک وبصادر آمد و این نماد در محدوده مثبت ۹ درصد بازگشایی شد. هرچند این افزایش قیمت چندان دوام نیاورد و بلافاصله بعد از شروع معاملات وبصادر شاهد تشکیل صف فروش سنگین در این نماد بودیم.

راز آسمان پایتخت

از کل دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهام معامله شده وبصادر، دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۹۰ درصد، توسط شرکت حقوقی خریداری شده است.   این مقدار سهام که توسط حقوقی خریداری شده، تقریبا هزار و ۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد. بعد از پیش‌گشایش شگفت‌انگیز، شاهد صف فروش به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان در نماد وبصادر بودیم هرچند این صف فروش در ساعات پایانی معاملات کامل جمع‌آوری شد و یک روز خوب را در بازار منفی برای سهامداران وبصادر رقم زد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “«وسپهر» و «وبصادر» در روز ریزش بورس سودآوری کردند

  1. محمود گفته:

    اگ به شرطهای ذیل بورس عمل کنند بورس تا 3م هم افزایش نیابد
    اولا بانک بورس وارد نشوند واگ کسی سهمی را میخردتا یک. ماه حق فروش را نداشته خرید درخرید آن نماد را نداشته باشد سود دهی بالا از زال صفتان در بازار سرشان به سنگ میخرد وازطرفی نقدینگی در جامعه جمع وبه سوی تولید سرازیر. و ارزش پول ملی بالا وسودبالا هم سهامدار سرمایه اش امن است. وخریدار سهمی را. که میخرد ساز کاری صورت گیرد که خرید اولیه بیمه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز