عرضه اولیه هلدینگ آتیه صبا در راه است

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مقدمات پذیرش شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در بورس در حال انجام است و سهام این شرکت به عنوان دومین هلدینگ صندوق بازنشستگی کشوری در ماه های آینده عرضه اولیه می شود.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در مجمع عمومی سالانه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اظهار کرد: با عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در بورس، یکی از عرضه های قابل توجه وزارت تعاون را بعد از شستا شاهد خواهیم بود.

علیرضا عظیمی یادآور شد: عرضه اولیه سهام هلدینگ آتیه صبا تنها ورود یک شرکت سرمایه گذاری به بورس نیست، بلکه ورود شرکتی است که در گذشته چندان شفاف نبود و همیشه دچار حاشیه هایی بوده است و این مهم دوچندان قابل توجه خواهد بود.

سبد دارایی های آتیه صبا متنوع است

افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی نیز اخیرا اعلام کرد مقدمات پذیرش آتیه صبا در بورس در حال انجام و امید است که در ماه های آینده شاهد حضور شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به عنوان دومین هلدینگ صندوق در تابلو بورس اوراق بهادار باشیم.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه ترکیب سبد دارایی های هلدینگ آتیه صبا از جنبه تنوع فعالیت شرکت های تابعه متنوع است، بر ضرورت نظم دهی و سامان بخشیدن آنها تاکید کرد و گفت: بسیاری از شرکت های این هلدینگ متعلق به گذشته هستند و باید در خصوص کیفیت استمرار فعالیت آنها در آینده تصمیم گیری شود، چرا که اداره کردن این شرکت ها با تجهیزات و تکنولوژی قدیمی دشوار است و نیازمند ساماندهی جدی در ساختارشان هستند.

حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به حداکثرسازی شفافیت در شرکت ها اظهار امیدواری کرد که با ورود شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به بورس به عنوان یک شرکت کاملاً شفاف، سالم و پاک در سطح ملی با استقبال تمام سهامداران بورس مواجه شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه هلدینگ آتیه صبا در راه است

  1. ادیب گفته:

    مردم ایران دیگر به بورس اعتماد ندارند
    چون هدف از راه اندازی بورس دزدی از جیب مردم میباشد آبروی ایران را بردید اول چراغ سبز نشان دادید بیش از 2 ماه است یا ۵ روز کامل هفته منفی و یا یک یا دوروز مثبت و ۳ روز منفی .این نهایت دزدی از حساب و جیب مردم بدبخت ایرانی هست. خجالت بکشید. خداوند همه دست اندرکاران و خیانتکاران را رسوای عالم کند.و خود و خانواده هایشان به بیماری صعب العلاج مبتلایشان گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز