عرضه اولیه سهام شرکت های حمل و نقل ریلی به زودی در بورس

یک مقام مسئول انجمن حمل و نقل ریلی از عرضه اولیه سهام چند شرکت حمل و نقل ریلی در بورس تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون در حال انجام تشریفات ورود این شرکت ها به بورس هستیم.

به گزارش کاماپرس، بورس تهران از نظر حضور شرکت های حمل و نقل بسیار فقیر است و در سال های اخیر نیز تعداد شرکت های حمل و نقلی بازار سرمایه به تناسب رشد بورس افزایش نداشته است. با توجه یه این که حوزه حمل ونقل با معضل تامین مالی مواجه است و بازار سرمایه می تواند فرصت تامین مالی را در اختیار شرکت های حمل و نقل قرار دهد.

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از مزایای عرضه اولیه شرکت‌های حمل ونقل ریلی در بورس سخن گفت و اظهار کرد: وارد شدن به بورس قوانین خاص خود را دارد و البته در گذشته تعدادی از شرکت‌های ما در بورس قرار داشتند و ما می‌توانستیم از مزایای بورسی طی سال‌های گذشته استفاده کنیم.

او ادامه داد: امسال سعی داریم بعد از انجام دادن تشریفات قانونی وارد بورس شویم چراکه وارد شدن به این حوزه علاوه بر آنکه باعث ایجاد شفافیت‌های مالی می‌شود زمینه ساز افزایش سرمایه‌های ما هم می‌شود.

تشریفات ورود شرکت های ریلی به بورس در حال انجام است

آریاک سفر

رجبی توضیح داد: وارد شدن به بورس دارای تشریفات قانونی و مدل‌های مختلفی است و ما از طریق آن می‌توانیم حساب‌های مالی شرکت های حمل و نقلی را با استفاده از ظرفیت و سهام‌هایی که مردم خریداری می‌کنند، افزایش دهیم.

او تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال چند شرکت از زیر مجموعه‌های خود را وارد بورس کنیم و هم اکنون در حال انجام تشریفات آن‌ها هستیم.

رجبی درباره نوسازی ناوگان فرسوده ریلی هم گفت: ۲۸۰ تا ۲۹۰ واگن فرسوده خود را طی سال‌های ۹۷ و ۹۶ از رده خارج کرده ایم.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز