عرضه اولیه جذاب پتروشیمی بیش از 90درصد سود تقسیم می کند

مدیرعامل شرکت آریاساسول که شرکت تحت مسئولیت وی به عنوان یک شرکت عرضه اولیه جذاب صنایع پتروشیمی در خردادماه وارد بورس شد، از تقسیم بیش از 90 درصدی سود بین سهامداران بر اساس سیاست های هیات مدیره خبر داد.

به گزارش کاماپرس، آریاساسول جزو شرکت های عرضه اولیه ای به شمار می رود که امسال وارد بورس شد و با استقبال بسیار خوب سهامداران، سهام این شرکت از اولین روز بعد از عرضه اولیه تاکنون کماکان با صف سنگین خرید مواجه بوده است. نماد آریاساسول (آریا) دیروز در بورس متوقف شد تا این شرکت مجمع عمومی سالانه خود را برگزار کند.

بنا به اعلام نفت ما ،امیرحسین بحرینی مدیرعامل آریاساسول در توضیح وضعیت سودآوری این شرکت اظهار کرد: طی سال های اخیر نسبت سود خالص آریاساسول به درآمد و فروش بین ۴۷ تا ۵۰ درصد بوده است .همچنین تقریبا ۱۰۰ درصد مطالبات شرکت در سال ۹۸ بازگشت داشته و مطالبات وصول شده است.

سود 4200 میلیارد تومانی آریا

وی که در نشست خبری سخن می گفت با اشاره به تقسیم سود این شرکت گفت: یکی از جذابیت های آریاساسول برای بازار سرمایه که طبق سنوات گذشته انجام می شود تقسیم سود حداکثری بین سهامداران است و آریاساسول بیش از ۹۰ درصد سود را تقسیم کرده و همین روند را ادامه خواهد داد.

آریاک سفر

وی با اشاره به حجم کل تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن در سال ۹۸ تصریح کرد: تولید و فروش این شرکت ۱۲ درصد از نظر حجمی و از این مقدار ۹ هزار میلیارد تومان درآمد داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد داشته است و میزان سودآوری شرکت بیش از ۴۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بحرینی همچنین گفت: آریا ساسول موفق به شکستن رکورد تاریخی تولید در بین واحد های ۳۰۰ هزارتنی شده است که این موفقیت تاکنون رسانه ای نشده است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : آریاساسول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه جذاب پتروشیمی بیش از 90درصد سود تقسیم می کند

  1. محمدرضا گفته:

    سلام ممکنه یه بزرگواری در کارگزاری فارابی جواب مشتریان و کاربران این کارگزاری رو بده که سهام عرضه اولیه آریا ساسول کسانی رو که لوطی خور کردن و علی رغم درخواست بموقع و قدرت خرید کافی به پورتفوی آنها وارد نشد چی میشه؟

    • امیرخان گفته:

      خداوکیلی،تا بحال کی پاسخگوی اینهمه ناهماهنگیها و بی عدالتی و . . . موجود توی این مملکت بوده که فارابی یا مفید یا آگاه پاسخگوی من و شما باشه؟؟؟؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز