عربستان با رونالدو و مسی چه کار کرد؟

عربستان سعودی برای جذب لیونل مسی حاضر است سالانه به او ۴۰۰ میلیون دلار بپردازد. سران این کشور قصد دارند نسل جوان عربستان را تشویق کنند و همچنین صنعت گردشگری و چهره بین‌المللی آن را بهبود بخشند. اما در این میان، عربستان با پرداخت چنین مبلغ هایی به رونالدو و مسی آنها را به پولدارترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، ولیعهد محمد بن سلمان شخصا به این پروژه نظارت دارد و با بودجه‌ای هنگفت، همزمان میلیاردها دلار برای پیشرفت امکانات نظامی عربستان هزینه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

یک محقق ارشد در موسسه کشورهای عربی خلیج فارس گفت:”جهت این کشور به طور کامل در حال تغییر است تا به مردم ثابت کند عربستان مکانی دلپذیر است و نه خطرناک.”

عربستان که زمانی نادیده گرفته شده و محروم بود حالا یکی از سریع‌ترین رشد‌های اقتصادی جهان، بالاترین قیمت نفت و همچنین هفتمین صندوق ثروت دولتی بزرگ جهان را دارد.

راز آسمان پایتخت

در اواخر سال ۲۰۲۲ نیز کریستیانو رونالدو، با قراردادی به ارزش ۲۰۰، میلیون دلار به باشگاه النصر پیوست که دنیای فوتبال را مبهوت کرد.

این کشور همچنین در حال بررسی پیشنهاد میزبانی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۳ است و همزمان روی سایر رشته‌های ورزشی، امکانات تفریحی و گردشگری و دعوت از خوانندگان مشهور دنیا سرمایه‌گذاری می‌کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز