ظاهر جدید نیمار طرفداران را شوکه کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

اسطوره برزیلی؛ نیمار جونیور، اخیرا در جشن تولد فوتبالیست بازنشسته روماریو حضور پیدا کرد و با ظاهر جدیدش طرفداران و فوتبال‌دوستان را شوکه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مارکا، این بازیکن ۳۱ ساله به دلیل مصدومیت شدید حدود ۳ ماه از میادین فوتبال دور بوده است.

بیشتر بخوانید:

نیمار در حال حاضر بازیکن تیم الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی است، اما پارگی در ناحیه رباط صلیبی و مینیسک پای چپ در ۱۷ اکتبر سال گذشته رسما او را خانه‌نشین کرد.

راز آسمان پایتخت

به‌نظر می‌رسد این موضوع باعث شده ستاره برزیلی دچار اضافه وزن و‌ تغییرات ظاهری شود که گویا چندان به مذاق طرفدارانش خوش نیامده است.

اخیرا تصاویر فوتوشاپ شده و اغراق آمیز درباره وضعیت ظاهری نیمار توجهات را به سوی این بازیکن کشانده؛ تا جایی که واکنش خود او را نیز در پی داشته است.

نیمار پیش از این نیز از سال ۲۰۲۰ به مدت ۴۲۴ روز قادر به بازی نبود و حالا پس از مصدومیت جدید نیز پزشک تیم ملی برزیل معتقد است او تا آغاز فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ نمی‌تواند به زمین بازگردد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ظاهر جدید نیمار طرفداران را شوکه کرد

  1. هواداراستقلال گفته:

    سلام.
    وقتی عربستان این بازیکنان فوق ستاره راجذب می‌کند.به قدری دلاره آنها می‌دهد که اشباه میشوندوعربستان نیزاروپانیست که بازیکن رازیرنظربگیردچنانچه دربازی کم کاری کردم را جریمه کندوازتیم کناربگذاردوقتی بازی این ستاره هارتمن درتیم های عربستانی دیدم اصلابازیی که که میکنندان بازیی نیست که دراروپا میکنن حتی یک سوم انجام تلاش نمکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز