طلا بخریم یا نخریم؟

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب سکه در حال حاضر حدود 6.5 میلیون تومان است و توصیه می‌شود که مردم برای سرمایه‌گذاری سکه نخرند.

به گزارش کاماپرس، نادر بذرافشان ضمن اشاره به لزوم مدیریت عرضه سکه توسط بانک مرکزی توضیح داد: شرایط کنونی در پی نوسانات بازار ارز و عدم عرضه سکه در بازار بوجود آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بذرافشان در رابطه با مدیریت بانک مرکزی اشاره کرد: خرید و فروش طلا و سکه در بازار صورت نمی‌گیرد و نوسانات باعث شده بسیاری از فعالان ضرر کنند. در حالیکه حضور بانک مرکزی و کنترل شرایط، تاثیر بسزایی در نرخ ارز، عرضه نیم‌سکه و سکه دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به حباب 6 میلیون و 500 هزارتومانی سکه، به مردم خرید مصنوعات طلا را توصیه کرد زیرا در صورت تخلیه حباب سکه، ضرر نخواهند کرد.

آریاک سفر

بذرافشان ادامه داد: پیش‌بینی وضعیت بازار طلا در روزهای آینده سخت است ولی خرید مصنوعات طلا از آن جهت مقرون به صرفه خواهد بود که نسبت به حباب سکه یک سوم هزینه اجرت تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش منتشر شده در ایرنا، این مقام صنفی افزود: شرایط موجود در بازار طلا بیشتر از نوسانات ارز تاثیر می‌گیرد و التهابات در بازار سبب شده تا ثبات اقتصادی برقرار نباشد و مردم در شرایط دگرگونی خرید و فروش انجام دهند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز