طراحی محصولات جدید تهویه مطبوع در شرکت تهویه فراز

تور لحظه آخری-کاماپرس

رییس هیات مدیره شرکت تهویه فراز همت از طراحی محصولات جدید در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع در این مجموعه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، رحمانی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع، با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت، بیان کرد: شرکت تهویه فراز همت سال 85 تاسیس شده، اما آغاز فعالیت این مجموعه با نام تهویه فراز ایرانیان به سال 75 برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی مسایل و مشکلات اقتصادی محصول جدیدی در این نمایشگاه ارایه نکرده‌ایم، ادامه داد: با این حال از آنجاکه حفظ و ارتقای کیفیت محصول همواره اولویت اول مجموعه بوده، لذا تمام تلاش ما این است که ضمن نیازسنجی خواسته مشتریان، مسئول نهایی را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید کنیم.

وی با اشاره به برخی از مهمترین تولیدات و محصولات این شرکت به ساخت انواع دستگاه‌های تهویه مطبوع مرکزی شامل چیلر تراکمی در ۲ نوع هوا خنک و آب خنک، پکیج یونیت هوا خنک، هواساز در انواع یک و چند منطقه‌ای، صنعتی و بهداشتی، ایرواشرهای خانگی و صنعتی، کندانسور هوایی، برج خنک کننده در ۲ نوع گالوانیزه و فایبرگلس، انواع فن کوئل شامل زمینی، سقفی و کانالی، یونیت هیتر آب گرم و بخار و انواع اگزاست فن سقفی  و کانالی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

رحمانی همچنین با اشاره به برخی استانداردها و گواهینامه‌های اخذ شده توسط این مجموعه صنعتی، گفت: دریافت گواهینامه ایزو 2015-9001 در سیستم مدیریت کیفیت، گواهینامه GMP در تولید هواسازهای نوع هایژنیک مورد استفاده در اتاق‌های تمیز، انجام پروژه‌ در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی در طراحی و ساخت تجهیزات تهویه مطبوع برخی از مهمترین فعالیت‌های شرکت تهویه فراز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به طراحی محصولات جدید در این مجموعه، اضافه کرد: با بهبود وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و همچنین کاهش فشار ارگان‌هایی همچون سازمان مالیات، بیمه و غیره بر تولید‌کنندگان و صنعت‌گران، احتمالا تا سال آینده محصولات جدید تولید و عرضه خواهد شد.

این فعال صنعت تهویه مطبوع در خاتمه با اشاره به شرایط نامطلوب صنعتگران از نقطه نظر اقتصادی، خواستار حمایت بیشتر مسوولان و تصمیم‌گیران از تولیدکنندگان و فعالان این حوزه شد.

بر اساس این گزارش، شرکت صنعتی تهویه فراز در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را با هدف طراحی و تولید دستگاه‌های تهویه مطبوع آغاز کرد. در این راستا، دریافت دقیق نیاز کارفرما، بازدید از محل اجرای پروژه، طراحی دستگاه‌های سفارشی با به روزترین نرم‌افزارها، زمان بندی دقیق برای اجرای پروژه، کنترل کیفیت بر اساس استانداردهای موجود و خدمات پس از فروش از مهمترین ویژگی‌های این شرکت محسوب می‌شود.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 مهر آغاز شده و تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانتهویه فراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز