طراحی اپلیکیشن آموزشی چه فرایند و هزینه هایی دارد؟

این روزها بیشتر افراد موبایل‌های هوشمند در اختیار دارند و برای انجام بسیاری از کارهای روزمره‌شان از همین گوشی‌ها بهره می‌برند. این شرایط یک فرصت طلایی برای موسساتی است که امکان آموزش آنلاین را دارند. البته فراهم کردن این امکان به اپلیکیشن آموزشی مناسب نیاز دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساخت اپلیکیشن مانند هر فعالیت دیگری در حوزه فضای آنلاین، به دانش خاصی احتیاج دارد. اما اکنون درگاه‌هایی شکل گرفته که به واسطه آن امکان طراحی اپلیکیشن حتی بدون داشتن دانش موردنیاز این فعالیت وجود دارد. در حال حاضر درگاهی مانند اپتو شرایطی را فراهم کرده که افراد بدون نیاز به فراگیری دانش برنامه نویسی امکان طراحی اپلیکیشن موردنظر خود را داشته باشند و به راحتی در راستای فعالیت خود اقدامات لازم را انجام دهند.

ساخت اپلیکیشن‌ها برای موارد مختلفی به خصوص بخش آموزش کاربرد دارد. بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا و مسائلی که رخ داد، خیلی از مراکز ارائه کالا و خدمات به خصوص آموزشگاه‌ها به اهمیت آموزش آنلاین و داشتن درگاه مناسب برای این کار پی بردند. در دنیای پرمشغله و پرهزینه کنونی، ساخت اپلیکیشن آموزشی هم برای کاربر و هم برای آموزشگاه‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

مزایای آموزش آنلاین با اپلیکیشن مناسب

آموزش آنلاین باعث می‌شود که افراد در هر مکان و تحت هر شرایطی در حوزه مورد نظر خود آموزش ببینند. ضمن اینکه در این بستر امکان ذخیره سازی آموزش‌ها و استفاده چندباره از آن‌ها وجود دارد و کاربران در شرایط دیگر هم می‌توانند از آن بهره ببرند.

راز آسمان پایتخت

فضای آموزش آنلاین محدودیتی برای اشخاص ایجاد نمی‌کند و بی‌نهایت داوطلب امکان استفاده از خدمات آن را دارند. ضمن اینکه از لحاظ هزینه هم برای داوطلبان و آموزشگاه‌ها نهایت صرفه جویی اتفاق می‌افتد. آموزشگاه‌هایی که مایل هستند تا فرآیند آموزش آنلاین را همچنان برای کاربران خود داشته باشند، ساخت اپلیکیشن آموزشی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

طراحی اپلیکیشن مناسب آموزشی باعث می‌شود تا آموزشگاه‌ها ارتباط موثرتری با داوطلبان خود داشته باشند. به طور کلی ساخت اپلیکیشن آموزشی امکانات زیادی را هم برای موسسه‌ها و مدرس‌های ارائه دهنده خدمات و هم داوطلبان فراهم می‌کند.

خدمات مناسب اپتو برای ساخت اپلیکیشن آموزشی

یک نکته قابل توجه این است که افراد و آموزشگاه‌هایی که برای طراحی اپلیکیشن آموزشی خود از اپتو استفاده کنند، می‌توانند برای حفظ امنیت و نگهداری فایل‌های آموزشی خود، هاردهای اختصاصی اپتو را به کار بگیرند. همچنین امکان فروش تکی یا شارژ حساب کاربری آموزش‌ها را خواهند داشت و می‌توانند دسترسی کاربران خود را به یک دستگاه موبایل محدود کنند. اپتو امکان اضافه کردن بخش پشتیبانی و چت آنلاین را هم به طراحی اپلیکیشن فراهم کرده تا کاربران امکان ارتباط با مدرسان و مشاوران را داشته باشند.

خدمات منحصر به فرد اپتو

اپتو یک بستر آنلاین برای ساخت انواع اپلیکیشن موبایل است که از سال 1394 در دسترس کاربران قرار گرفت. افراد به وسیله آن و بدون احتیاج به هیچ نوع دانش برنامه نویسی امکان طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود را دارند. این درگاه همواره قابلیت خود را ارتقا داده و اکنون ورژن جدید آن امکان ساخت اپلیکیشن‌هایی را با فریم ورک فلاتر فراهم کرده است. این فریم ورک توسط شرکت گوگل ارائه شده و بستر مناسبی را برای ساخت اپلیکیشن محسوب می‌شود.

وبسایت اپتو در جشنواره وب و موبایل سال 1397 با انتخاب داوران در بخش سرویس‌های سایت ساز و اپلیکیشن ساز به عنوان سرویس برتر معرفی شد. این وبسایت در همین جشنواره در سال گذشته به عنوان یکی از کاندیداها بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز