ضربه سنگین تردز بر پیکر توییتر / کدام پیروز می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پس از سروصداهایی که پیرامون عملکرد توییتر صورت گرفت، شرکت متا به مدیریت مارک زاکربرگ از فرصت استفاده کرد و یک شبکه اجتماعی جدید به نام «تِرِدز» (Threads) را به کاربران معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کارشناسان معتقدند که تردز پتانسیل این را دارد که به رقیب بعدی توییتر تبدیل شود، چرا که پس از اختلالات توییتر به سرعت کاربران این پلتفرم را به خود جذب کرد.

بیشتر بخوانید:

زاکربرگ، پنجشنبه گذشته گفت که تردز رابط کاربری مشابهی با توییتر دارد و در هفت ساعت اول انتشار بیش از ۱۰ میلیون ثبت نام داشته است. علاوه بر این امکان ورود با اینستاگرام و به اشتراک گذاری پست‌های تردز در استوری اینستاگرام نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، در واکنش اظهار داشت جامعه توییتر غیرقابل تقلید است و دیگر تکرار و یا جایگزین نخواهد شد. در حال حاضر تعداد کاربران فعال توییتر ۲۵۰ میلیون نفر است، این درحالیست که متا می‌خواهد تردز را به پایگاه بزرگی برای بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان تبدیل کند.

زاکربرگ همچنین افزود:«من فکر می‌کنم باید یک برنامه با بیش از یک میلیارد کاربر وجود داشته باشد، توییتر این فرصت را داشت اما در آن موفق نبود.»

با توجه به اینکه فعالیت تردز به شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام گره خورده و همچنین توسط بودجه نامحدودی از سوی متا حمایت می‌شود نظرهای مثبتی درباره تردز وجود دارد که می‌تواند تاییدی بر ترجیح آن بر توییتر باشد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ضربه سنگین تردز بر پیکر توییتر / کدام پیروز می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز