صفر تا صد مهاجرت کاری+ ( معرفی 2 کشور برتر برای مهاجرت کاری)

مهاجرت کاری-کاماپرس
لست سکند

مهاجرت کاری به‌واسطه فراهم کردن مزایای متعدد برای مهاجران از جمله شرایط رفاهی و اجتماعی بهتر، امنیت شغلی و حقوق و مزایای بالاتر، یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی محسوب می‌شود.

سالیانه افراد بسیاری با هدف دستیابی به فرصت‌های شغلی و افزایش کیفیت زندگی خود، از طریق اخذ ویزای کاری به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت می‌کنند. انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری نیازمند آشنایی با فاکتورهای متعددی چون قوانین کار، میزان درآمد و دستمزدها، بازار کار رشته‌های مختلف، نرخ بیکار و فرایند دریافت ویزای کار در هر کشور است. کاماپرس در ادامه به بررسی جامع مهاجرت کاری و شرایط آن می‌پردازد.

چرا مهاجرت کاری؟

مهاجرت کاری و دریافت ویزای کاری، یکی از راه‌های مهاجرت و دریافت اقامت دائم در کشور مقصد است. در این شیوه از مهاجرت، افراد مستعد با هدف بهبود شرایط شغلی، برای مشاغل و موقعیت‌های شغلی متفاوت در یک کشور اپلای کرده و در صورت پذیرش، ویزای کاری دریافت می‌کنند. برخی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت از طریق کار در ادامه بررسی شده است؛

دریافت اقامت دائم: با دریافت ویزای کاری می‌توانید در طول قرارداد کاری خود در کشور موردنظر اقامت داشته و با توجه به قوانین اقامتی کشور مقصد، پس از 3 یا 5 سال برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

شرایط رفاهی مساعد: در صورتی که بتوانید در یکی از کشورهای پیشرفته با نرخ رفاه اجتماعی بالا، کار پیدا کنید، نه تنها به راحتی از پس هزینه‌های زندگی خود بر می‌آیید، بلکه از از امکانات رفاهی متعدد نیز بهره‌مند می‌شوید.

راز آسمان پایتخت

رزومه معتبر و فرصت‌های شغلی: کار در یک شرکت خارجی معتبر، یک امتیاز مهم در رزومه شما محسوب شده و فرصت‌های شغلی متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

سایر مزایا: دیگر مزایای مهاجرت کاری شامل عدم نیاز به اثبات تمکن مالی برای دریافت ویزا، افزایش درآمد، کسب ویزای همراه برای خانواده، برخورداری از مزایا و امکانات اقامت موقت و غیره است.

مهاجرت کاری-کاماپرس

مهاجرت از طریق کار چه شرایطی دارد؟

شرایط مهاجرت کاری در هر کشور با توجه به وضعیت بازار کار آن کشور متفاوت است؛ با این حال برخی از شرایط عمومی و مشترک برای مهاجرت کاری در همه کشورها، در ادامه بررسی شده است؛

تسلط به زبان: یکی از شروط کلی برای دریافت ویزای کاری، تسلط متقاضی به زبان کشور مقصد یا زبان انگلیسی است که با ارائه مدرک معتبر زبان مورد سنجش قرار می‌گیرد. اکثر کشورها میانگین آیلتس 6 تا 7 را برای اعطای ویزای کار لازم می‌دانند.

سابقه کاری: برخورداری از سابقه کار یا مدرک تحصیلی مرتبط، یکی از شرایط اخذ ویزای کار است که بسته به قوانین هر کشور، ممکن است اجباری یا به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته شود.

مدرک تحصیلی:  داشتن مدرک تحصیلی به موقعیت شغلی‌ای که برای آن درخواست کار می‌دهید بستگی دارد. به‌عنوان مثال برای موقعیت‌هایی چون نیروی کارگر ماهر و مانند آن در آلمان نیازی به داشتن مدرک نیست، در حالی که برای سایر موقعیت‌ها داشتن حداقل مدرک لیسانس الزامی است.

سایر شرایط: از دیگر شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری در کشورهای مختلف می‌توان به عدم سوءپیشینه، شرط سنی حداقل 25 سال، سابقه بیمه، ارائه دعوت‌نامه از سوی کارفرما و غیره اشاره کرد.

مهاجرت کاری-کاماپرس

بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدام است؟

نخستین گام برای دریافت ویزای کار، انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری از نظر شرایط رفاهی، اجتماعی و اقتصادی است. برخی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری در ادامه بررسی شده است؛

آلمان؛ در صدر بهترین کشورها برای مهاجرت کاری

در حال حاضر، آلمان به‌عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورها، به نیروی کار نیاز داشته و امکانات رفاهی و امتیازهای ویژه‌ای را برای مهاجرین از طریق کار در نظر می‌گیرد. از جمله دلایل محبوبیت آلمان برای مهاجرت کاری می‌توان به قرار گرفتن در میان برترین کشورها از نظر میزان درآمد، فرصت‌های شغلی و امید به زندگی و همچنین نرخ بیکاری بسیار پایین اشاره کرد.

شرایط اخذ ویزای کار آلمان شامل مدرک زبان آلمانی با نمره B1، سه سال سابقه کار بوده و تنها پس از 5 سال کار در آلمان می‌توانید اقامت دائم و پس از 7 سال پاسپورت آلمانی را دریافت کنید.

لهستان؛ مهاجرت کاری آسان برای همه

لهستان به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا، در جایگاه ششم از نظر تولید ناخالص ملی و در رتبه پنجم از نظر برابری قدرت خرید قرار دارد. مهم‌ترین مزیت لهستان برای مهاجرت کاری، وابستگی اقتصاد صنعتی این کشور به کارگران خارجی و جذب نیروی کار غیرمتخصص در کنار نیروهای تحصیل‌کرده است.

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت لهستان برای مهاجرت کاری می‌توان به امکان سفر به کشورهای اروپایی، دریافت آسان و سریع ویزای کار، حقوق و دستمزدهای بالا و هزینه زندگی پایین در مقایسه با کشورهای اروپایی اشاره کرد.

مهاجرت کاری-کاماپرس

الوویزا

الوویزا یک موسسه مهاجرتی و بین‌المللی با سابقه در حوزه اعزام نیروی کار، اخذ ویزا و دریافت اقامت دیگر کشورها است. این موسسه با بهره‌مندی از تخصص تیم اجرایی خود در داخل و خارج کشور و همچنین کسب مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

برای مهاجرت کاری سریع و آسان به کشورهای دیگر، می‎توانید از طریق بات اختصاصی یا وبسایت مجموعه با کارشناسان الوویزا تماس گرفته و اولین نوبت برای مشاوره تخصصی را رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز