صفر تا صد ثبت نام لاتاری

لاتاری آمریکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دریافت گرین کارت آمریکا به روش‌های مختلف مهاجرتی امکان‌پذیر است، اما یک راه حل ساده برای گرفتن آن در کمترین زمان و با شرایط مناسب وجود دارد و آن هم ثبت نام لاتاری است. البته این راه کاملا شانسی است و در صورت برنده شدن، فرد می‌تواند با تکمیل مدارک، گرین کارت آمریکا دریافت کند.

به گزارش کاماپرس، افراد زیادی در کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته رویای زندگی در آمریکا دارند و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از آنان از طریق لاتاری شانس خود را برای واقعی کردن رویای‌ خود امتحان می‌کنند. متقاضیان در هر سال مبلغ مورد نظر و مدارک لاتاری را تکمیل می‌کنند و دو سال بعد نتایج و وضعیت برنده‌ها مشخص می‌شود. برای اطلاع از تاریخ ثبت نام لاتاری 2024 باید به این نکته توجه داشت که ثبت‌ نام آن از پنجم اکتبر 2022 آغاز شد و تا هشتم نوامبر همان سال ادامه داشت. تاریخ پایان رسیدگی به پرونده برندگان لاتاری 2024 آمریکا نیز 30 سپتامبر همان سال بود. افرادی که در لاتاری برنده می‌شوند، می‌توانند به سفارت آمریکا مراجعه کرده و به راحتی گرین کارت خود را دریافت کنند. در صورتی که مایل به دریافت گرین کارت آمریکا هستید و ثبت نام در لاتاری 2024 را از دست داده‌اید، بهتر است برای سال جدید اقدام کنید.

در ادامه گزارش مدارک ثبت نام لاتاری معرفی خواهند شد؛

مدارک ثبت نام لاتاری آمریکا

افرادی که مایل به شرکت در لاتاری آمریکا هستند باید پاسپورت بدون تاریخ انقضا داشته باشند. داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا 12 سال سابقه تحصیلی یا پنج سال سابقه کاری با دو سال آموزش نیز ضروری است. سنجش صحت این قبیل اطلاعات توسط سال آنلاین اُ نت انجام می‌شود. متقاضیان شرکت در لاتاری باید یک قطعه عکس پرسنلی نیز ارائه دهند که امکان گرفتن این عکس با موبایل نیز وجود دارد و در این زمینه حساسیت زیادی وجود ندارد. افراد قبل از ثبت نام در سایت لاتاری باید اطلاعات شخصی و مدارک هویتی خود اعم از آدرس، شماره موبایل، ایمیل و امثال آن را آماده کنند. نحوه و تهیه مدارک ثبت نام در لاتاری چندان عجیب و پیچیده نیست. در واقع سهولت در ثبت نام لاتاری برای این است که کاربران از هر کشوری به راحتی امکان شرکت در این قرعه کشی داشته باشند.

فرم ثبت نام لاتاری، دی اس-5501 نام دارد که افراد به منظور کامل کردن آن باید حتما از مرورگر آپدیت شده استفاده کنند. در صورتی که ویندوز قدیمی باشد، باید حتما اقدام به به‌روز کردن مرورگر کرد.

راز آسمان پایتخت

لاتاری آمریکا کاماپرس

ایرانیان برنده لاتاری باید چه کنند؟

ایرانیانی که در لاتاری برنده شده‌اند، به منظور دریافت گرین کارت خود باید به سفارت‌ آمریکا در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کرده و گرین کارت خود را دریافت کنند. از آنجایی که سفارت و مقامات مسئول ایران هیچ گونه ارتباطی با کشور آمریکا ندارند، گاه کسب اطلاعات درباره لاتاری آمریکا و چگونگی مراجعه به سفارت برای گرین کارت و امثال آن سخت می‌شود و به همین دلیل همواره به ایرانیان توصیه می‌شود که قبل از شرکت در لاتاری، اطلاعات لازم و مهم درباره آن را به دست آورند.

ثبت نام ایرانیان برای لاتاری از طریق درگاه آریاپی

درگاه آریاپی، یک بستر مناسب برای کسب اطلاعات درباره لاتاری و چگونگی ثبت نام در آن است. خدمت آریاپی برای ثبت نام در لاتاری، دی وی لاتاری ریجستر نام دارد و متقاضیان با ثبت نام در آن هیچ مشکل یا نگرانی خاصی برای ثبت نام در لاتاری نخواهند داشت. هم اکنون وضعیت این سرویس در درگاه آریاپی فعال بوده و هزینه آن نیز چندان بالا نیست و متقاضیان با پرداخت تنها 200 هزار تومان امکان خرید آن را دارند.

متقاضیان ثبت نام در لاتاری آمریکا با ثبت نام در این درگاه، شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت بالاتر خواهند برد. کافی است که متقاضیان ایرانی به سایت آریاپی وارد شده و فرآیند دریافت این خدمت را پشت سربگذارند. در صورتی که درباره این خدمت آریاپی سوالی وجود داشته باشد، تیکت مجموعه به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته فعال بوده و پاسخگو است. همچنین در چت آنلاین نیز امکان سوال و جواب دریافت کنندگان این خدمت به راحتی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز