صادرات محصولات شرکت نیما تهویه آرا به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه

شرکت نیما تهویه آرا-کاماپرس

مدیر فروش شرکت نیما تهویه آرا با تاکید بر ارایه محصولات باکیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا، از برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، حامد خیری در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در رابطه با تولیدات جدید این مجموعه، بیان کرد: شرکت نیما تهویه آرا به عنوان تولیدکننده دستگاه‌های تهویه مطبوع نسبت به عرضه محصولاتی در جهت ارتقای سطح آسایش مصرف کنندگان در حوزه تامین تسهیلات سرمایش، گرمایش و میزان رطوبت اقدام می‌کند. در این راستا انواع هواساز، چیلر، انواع ایرواشرشامل شیلرهای آب خنک و هواخنک با کمپرسورهای متفاوت، در این مجموعه تولید می‌شود.

وی با اشاره به تولید هواسازهایژنیک مختص مراکز درمانی، گفت: شرکت نیما تهویه آرا به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان این محصول شناخته می‌شود و در این راستا نیاز بسیاری از پروژه‌های ملی را پوشش داده است.

خیری با اشاره به ویژگی و وجه تمایز محصولات این شرکت، عنوان کرد: کیفیت مطلوب مهمترین وجه تمایز ماست، به عنوان نمونه در تولید هواسازهای معمولی نسبت به ارایه محصولاتی باکیفیت در مقایسه با رقبا اقدام می‌کنیم. در حوزه تولید چیلر نیز با هدف تولید محصولات مشابه برندهای باکیفیت خارجی، از متریال مطلوب وارداتی و نرم‌افزارهای ویژه برای طراحی بهینه محصول استفاده می‌کنیم.

نمایشگاه تاسیسات ساختمان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

وی با تاکید بر اهمیت رعایت استاندارد و بکارگیری متریال با کیفیت در تولید محصولاتی همچون هواساز، عنوان کرد: در ساخت هواساز، استفاده از متریال و طراحی خاص از انتخاب پروفیل، ورق، لوله مسی تا طراحی مناسب اهمیت بالایی دارد، ولی متاسفانه برخی شرکت‌ها این اصول را رعایت نمی‌کنند و به همین دلیل محصولاتی بی‌کیفیت اما با قیمتی پایین عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به حضور شرکت نیما تهویه آرا برای دوازدهمین بار در نمایشگاه تاسیسات ساختمان، عنوان کرد: شرکت نیما تهویه آرا از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از ۱۲۰ نیروی مستقر در دفترکار و حدود 300 نفر به صورت پیمانی و نمایندگی با ما همکاری می‌کنند.

خیری به رعایت استانداردهای لازم در تولید محصولات این کمپانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه مراکز  تست محصول در ایران وجود ندارد. با این حال مطمئنا استانداردهای لازم در رابطه با متریال همچون فن، الکتروموتور و کمپرسور در سطح استانداردهای اروپایی، رعایت می‌شود.

این فعال حوزه صنعت تهویه مطبوع با تاکید بر ارایه ایده‌های نوین و همگام با تکنولوژی روز برای دوام و استمرار در این صنعت، ادامه داد: پاسخگویی به نیاز بازار و مشتری و همچنین ارایه محصولات باکیفیت اولین اولویت ما در حوزه توسعه محصول است. در همین راستا با هدف تضمین و ارتقای اعتماد و اطمینان مشتری، خدمات حین و پس از فروش مطلوبی ارایه می‌کنیم.

نمایشگاه تاسیسات ساختمان-کاماپرس

مسئول فروش شرکت نیما تهویه آرا با اشاره به برنامه ریزی برای صادرات محصول، گفت: ضمن تاکید بر ارایه محصولات با کیفیت و متناسب با استانداردهای روز دنیا، برای صادرات محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایراننیما تهویه آرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز