همه آنچه باید درباره حامی جو و خدماتش بدانید

لست سکند

«حامی جو» از سال 1394 در قالب یک وبسایت تامین مالی جمعی کار خود را به صورت آنلاین آغاز کرد. این مجموعه با پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پارس سامانه‌های دانش پویا- مپس- شکل گرفت. این وبسایت رابطی بین صاحبان ایده و حامیان آن‌ها است. این مجموعه در جهت ایجاد اکوسیستمی برای خلاقیت، نوآوری و هنر مستقل به منظور برداشتن قدمی موثر در جهت بهبود صنعت و اقتصاد ایران تلاش می‌کند.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از حامی جو را برای اطلاع خوانندگان مطرح می‌کند؛

1. مهدیه صابری مدیریت پروژه حامی جو را بر عهده دارد. افراد با این سایت امکان جذب سرمایه برای پروژه‌های خود در زمینه‌های تئاتر، طراحی لباس، فیلم کوتاه، مجسمه سازی، فیلم بلند، انیمیشن و … را دارند.

2. افرادی مانند رخشان بنی اعتماد، هایده صفی یاری، رامبد جوان، مهرداد شیخان، بهاره فریس آبادی و … و همچنین مجموعه‌هایی مانند موسسه انسان شناسی و فرهنگ، مجموعه فرهنگی آرت یونیتی، انجمن سینمای جوانان تبریز، صندوق خیرین خواهران نایین و … به عنوان حامیان حاضر در این مجموعه شناخته می‌شوند.

3. اخبار حامی جو در خصوص مستند جابجایی یا نابجایی، کتاب کودکی کاری، انتشار آلبوم ملک دل، کتاب صد و یازده و … است.

راز آسمان پایتخت

4. پروژه‌هایی مانند در خود مانده، کتاب عکس 111، سه نقطه، خداحافظ باغ آلبالوی من، آبی به رنگ دنیای من، در جست و جوی فریده، در میان امواج، اوریگامی و … به واسطه این مجموعه تامین مالی شده‌اند.

5. حامی جو فقط پروژه‌های در حوزه هنر و بازی را می‌پذیرد. در ضمن برای حامیان پروژه‌های قرار گرفته در حامی جو، پاداشی در نظر گرفته می‌شود.

6. صاحب اصلی پروژه افراد مالک اثر هستند. تمام مکاتبات این سامانه با صاحب اثر انجام شده و مسئولیت اجرای پروژه نیز بر عهده خود شخص است. برای پروژه‌های به صورت گروهی نیز، یک نفر مسئولیت جمع آوری، هماهنگی و اجرای پروژه را بر عهده دارد.

7. هیچ سقف بودجه‌ای برای تعریف پروژه‌ها روی سایت وجود ندارد. در صورت نیاز پروژه به میزان بالای سرمایه، از طرف تیم حامی جو با صاحب اثر تماس گرفته شده تا در مورد به نتیجه رسیدن پروژه به فرد مشاوره‌های لازم داده شود.

8. حامی جو برای هر پروژه‌ای زمان مشخص 30 تا 90 روز را تعیین می‌کند. انتخاب این زمان با صاحب پروژه است.

9. این مجموعه تاکنون عنوان یکی از طرح‌های برگزیده جشنواره پل در کنفرانس آی بریج، جایزه سوم رویداد پیچ فست جشنواره استارتاپ‌های بانکی سال 1394، مقام اول در رویداد حقوق شهروندی، چشم‌انداز روشن کارآفرینی سال 1397 را به دست آورده است.

10. در حال حاضر بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال حمایت مالی در این مجموعه صورت گرفته است.

مرتبط با : حامی جو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز