۱۳ نکته درباه پی فا و خدمات پرداخت اینترنتی

«پی فا» نسل جدید راهکارهای درگاه پرداخت اینترنتی با مجوز رسمی از بانک مرکزی و شرکت شاپرک است. این مجموعه از سال 1399، با هدف تاکید بر تغییر نگاه کسب و کار‌ها به روش‌های پرداخت سنتی و ارائه راهکارهای جدید پرداخت جهت رفع دغدغه‌های مالی افراد، فعالیت خود را آغاز کرد.

کاماپرس در ادامه 13 نکته از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه پرداخت منتشر می‌کند؛

1. رضا لونی، طاهره لونی و سید بهاء الدین طباطبایی خاتم بخش هم بنیانگذاران مجموعه پی فا هستند. تعداد نیروی انسانی فعال در این مجموعه 25 نفر اعلام شد.

2. درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت درون برنامه‌ای، درگاه پرداخت موبایلی، پرداخت با کیف پول، سرویس احراز هویت، تسهیم آنلاین، ارائه فاکتور پرداخت و … از خدمات این مجموعه به مشتریان است.

3. وب سایت پی فا دارای بخشی تحت عنوان آزمایشگاه است. اتوماسیون فروش هاستینگ، اسکریپت‌های آماده، جوملا، سیستم‌های فروشگاه ساز و … از خدمات ارائه شده در این بخش هستند.

آریاک سفر

4. میزان کارمزد هر تراکنش در پی فا یک درصد اعلام شد. در واقع حداکثر کارمزد روی هر تراکنش هزار تومان است. افراد تا 60 روز امکان استفاده رایگان و بدون کارمزد را از خدمات و درگاه پرداخت این مجموعه دارند.

5. بخش دانستنی‌های وبسایت پی فا حاوی مطالبی درباره اعتبار بخشی به فروشگاه‌های اینترنتی، فرم پرداخت، روش‌های کلاهبرداری در اینترنت و درگاه پرداخت واسط است.

6. دریافت کد مالیاتی، استفاده از فرم پرداخت در اینستاگرام، رفع مشکل بازگشت از درگاه بانکی و تراکنش‌های ناقص، ثبت نام در پنل کاربری و دریافت فرم پرداخت و … از مطالب آموزشی ارائه شده در سایت این مجموعه است.

7. کاربران در حال حاضر روزانه برای هر کارت بانکی امکان انتقال مبلغی به اندازه هزار تومان، کف پرداخت، و 50 میلیون تومان، سقف پرداخت، را از طریق درگاه پی فا دارند.

8. وجه کلیه تراکنش‌های ناموفق، با توجه به قوانین بانک مرکزی و شبکه شاپرک، حداکثر ظرف مدت یک ساعت، به صورت اتوماتیک به حساب خریدار بازگشت داده می‌شود.

9. استفاده از کلیه خدمات پی فا در بخش «درگاه پرداخت شخصی» برای ایجادکنندگان حساب کاربری و پذیرندگان خدمات این مجموعه، رایگان است.

10. کاربرانی با سن کمتر از 18 سال، امکان استفاده از خدمات پی فا را ندارند. این مجموعه در صورت اطلاع از تخلف ذکر شده، حساب کاربری را مسدود می‌کند.

11. این مجموعه تحت نظارت بانک سامان و با رعایت اصول امنیتی مالی به کاربران خود، خدمات پرداخت الکترونیکی ارائه می‌دهد.

12. پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته از راه‌های آنلاین داخل برنامه، ایمیل و تلفن صورت می‌گیرد.

13. پی فا در سال 1399 به عنوان اسپانسر انحصاری سریال «قورباغه» شناخته شد. سال گذشته سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی، در پلتفرم نماوا به نمایش درآمد.

مرتبط با : پی فا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز