سهامداران شستا و 4 قلوهای پالایشی ؛ بازندگان بزرگ دیروز بورس

لست سکند

بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری یک عقب نشینی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد و در این میان سهامداران شستا  به همراه سهامداران چهار سهم شپنا، شبندر، شتران و شبریز روز تیره و تار بورس را با ضرر و زیان سنگین به پایان رساندند.

به گزارش کاماپرس، اگر شما جزو آن دسته از سهامداران بورس هستید که در سبد سهام خود 5 سهم شستا ، شپنا، شبندر، شتران و شبریز را گرد آورده اید، دیروز چهارشنبه سیاه بورسی شما بوده است! این 5 سهم دیروز هر کدام 5 درصد منفی خوردند و سبد سهامی که این 5 سهم در آن وجود داشت با زیان 25 درصدی مواجه شد.

وضعیت ضد و نقیض سهام شستا

مشخص نیست چرا سهام شستا به عنوان یکی از بزرگ ترین هلدینگ های بورس بعد از بازگشایی با چنین وضعیتی دست و پنجه نرم می کند. این شرکت بر اساس گزارش های مالی منتشر شده، در زیرمجموعه های خود نیز با رشد و سودآوری مطلوبی مواجه شده و سقوط سهام آن با این شرایط جای تامل دارد.

4 قلوهای پالایشی و دل پر درد سرمایه گذاران پالایشی یکم

راز آسمان پایتخت

سهام های پالایشی نیز در حالی به وضعیت قرمز درآمده اند که مجلس اخیرا مصوبه ای به نفع آنها به تصویب رساند و روشن نیست چرا در مقطعی که نرخ خوراک و هزینه های پالایشگاه ها با این مصوبه کاهش می یابد باید سهام این 4 پالایشگاه دچار افت و ریزش شدید شود.

سقوط شدید شستا و 4 قلوهای پالایشی دیروز در حالی رقم خورد که حقوقی های بورس بیشترین حمایت را از نماد‌های شستا، شبندر، شپنا، شتران و شبریز داشتند با این حال این حمایت ها و خریدهای سنگین نیز به حال این سهام ها اثری نکرد و افت آنها تا پایان زمان معاملات ادامه داشت.

این درحالیست که سقوط 4 قلوهای پالایشی چشم انداز سهام صندوق پالایشی یکم را نیز به شدت تیره کرده و سهامداران این سهام با نگرانی شاهد آب رفتن هر روز سرمایه خود هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهامداران شستا و 4 قلوهای پالایشی ؛ بازندگان بزرگ دیروز بورس

  1. حمید گفته:

    باتمام خیانتهایی که درسال جاری دولت وسازمان بورس وحقوقیها برسرمردم اوردند کم بود،،مگر اقای قالیباف درمورد پالایش اعلام نکرد این نماد باضرر مواجه نمیشه
    چرا امروزضررشد چادور سر نمیکنه چرا افراد نالایق سرکارند مملکتو نابود کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز