فوری – شستا سود 120 تومانی نصیب سهامداران کرد

مجمع عمومی شستا تصویب کرد به ازای هر سهم ۱۲۰ تومان سود به سهامداران این هلدینگ پرداخت شود و به این ترتیب 99 درصد سود قابل تقسیم بین سهامداران توزیع می شود.

به گزارش کاماپرس، امروز نگاه سهامداران پرتعداد شستا به تصمیمات اتخاذ شده در مجمع عمومی این هلدینگ بود و اخبار رسیده از مجمع نیز به خوبی انتظارات سهامداران این ابر شرکت بورسی را برآورده کرد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این مجمع به ازای هر سهم 120 تومان سود نقدی به سهامداران شستا تخصیص داده شد.

همچنین در مجمع امروز شستا اعلام شد مجموعا ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان، معادل ۹۹ درصد از سود قابل تقسیم، میان سهامداران، توزیع می‌شود‌.

بنا به اعلام کانال شبکه اجتماعی هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی در جلسه مجمع عمومی شستا که صبح امروز برگزار شد، پس گزارش تفصیلی دکتر رضوانی‌فر، همچنین ارائه گزارش حسابرس و پاسخ به پرسش‌های سهامداران، مجمع وارد دستور مجمع شد و صورت‌های مالی شستا به تصویب مجمع عمومی رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هیات مدیره شستا پاداش نگرفت

همچنین بر اساس تصمیم مجمع سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس شستا انتخاب شد. روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شستا برگزیده شد.

علاوه بر این مجمع عمومی شستا تصویب کرد حق حضور اعضای هیئت مدیره به ازای هر جلسه در ماه به صورت ناخالص۳میلیون و ۲۵۰هزار تومان و برای اعضای کمیته حسابرسی به ازای تشکیل حداقل یک جلسه در ماه به صورت خالص۲ میلیون و ۶۰۰هزار تومان باشد.

نکته قابل توجه دیگر این که بر اساس مصوبه مجمع عمومی شستا ،هیچ پاداشی برای اعضای هیئت مدیره این هلدینگ در نظر گرفته نشد که این تصمیم در نوع خود بسیار کم نظیر و حائز اهمیت است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز