شستا سود سهام خود را تضمین کرد

لست سکند

سرمایه گذاران بورسی خاطرات تلخ و شیرینی از سهام شستا دارند که البته خاطرات تلخ آنها در ماه های اخیر بیشتر بوده است اما این هلدینگ در تازه ترین تحول ، سودآوری سهام خود را تضمین کرده است.

به گزارش کاماپرس، سرمایه گذاران بلند مدت بورس از این که نقدینگی خود را وارد این بازار کنند و بعد از گذشت یک سال با زیان و کاهش ارزش سرمایه خود مواجه شوند واهمه دارند. هلدینگ شستا بار راهکاری به نام بیمه سهام یا انتشار اوراق اختیار فروش تبعی این دغدغه را از بین برده است.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای خبر داده از امروز شنبه هشتم خردادماه، اوراق بیمه سهام در نماد هشستا 103 قابل معامله خواهد بود و این بار تنها سهامداران حقیقی امکان استفاده از این اوراق را دارند.

سود تضمین شده برای سرمایه گذاران چقدر است؟

سررسید بیمه سهام شستا مربوط به یک سال آینده و قیمت اعمال آن 11 هزار و 688 ریال است. با توجه به اینکه سهام شستا در آخرین روز کاری با قیمت 9هزار و 720 ریال معامله شده، می توان نتیجه گرفت شستا بازدهی حداقل 20 درصدی را برای یک سال آینده تضمین کرده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

بازار سرمایه در روز چهارشنبه هفته پیش رو با ترافیک مجامع عمومی روبه رو خواهد شد و احتمالا روز سه شنبه شاهد توقف تعداد زیادی از نمادها خواهیم بود. در این هفته 39 نماد جلسه مجمع عمومی برگزار می کنند که از این تعداد 12 نماد روز چهارشنبه را برای جلسه مجمع عمومی انتخاب کرده اند.

به طور دقیق تر روز شنبه مجمع عمومی دسانکو، تشتاد، ما، شغدیر،غفارس و کرماشا، روز یکشنبه مجمع عمومی قثابت، دتولید، وپسا و کسعدی، روز دوشنبه مجمع عمومی رفاه، وپویا، خموتور، خراسان، ختراک، وفتخار، سپرده و فافزا، روز سه شنبه مجمع عمومی ودانا، شکلر، زنگان، تنوین، وآوا، شگویا و زگلدشت، روز چهارشنبه مجمع عمومی غپیچک، فسرب، حبندر، فباهنر، کنور، خعمرا، غصینو، چکاوه، افرا، حرهور، فنرژی و سغدیر و روز پنجشنبه مجمع عمومی شپلی و رکیش برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز