شستا در سودآوری به رکورد 1000 درصدی رسید

هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی – شستا – در سودآوری شرکت های تابعه به یک رکورد جدید دست پیدا کرده و یکی از شرکت های زیرمجموعه شستا در گروه دارو به سود 1000 درصدی رسیده است.

به گزارش کاماپرس، شستا از زمان ورود به بورس متحول شده و البته این تحول پیش از بورسی شدن این هلدینگ آغاز شده بود. تغییر و تحولات شستا را بهتر از هر جای دیگر می توان در شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ بورسی مشاهده کرد چرا که پیش از این بسیاری از شرکت های تابعه شستا زیان ده بودند یا درجا می زدند اما اکنون این شرکت ها رکوردهای سودآوری را جابجا می کنند.

به عنوان مثال شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در تشریح عملکرد این شرکت تامین کننده مواد اولیه دارویی که یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است اعلام کرد؛ این شرکت توانسته است در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰، فروش ۷۴۸ میلیارد ریالی و نیز سود خالص ۲۷۴ میلیارد ریالی را محقق سازد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۱۴۸ درصدی و نیز ۲۰۲ درصدی را نشان می دهد و این دستاورد درخشان در طول تاریخ بیست ساله این شرکت رکورد بی سابقه ای محسوب می شود.

رشد حیرت انگیز سود شرکت تابعه شستا طی 3 سال

دکتر رامین رمضانی کلمر از اسفند ماه ۱۳۹۶ به عنوان مدیر عامل شرکت تولید ژلاتین کپسول شروع به کار نمود که در آن زمان، از ۱۴ خط تولید این شرکت، ۸ خط تولیدی متوقف بود، اما با باور به شعار ما می‌توانیم و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، تمامی خطوط تولید با حداکثر ظرفیت فعال شده و از آن زمان تاکنون محصولات شرکت در بیشینه تولید قرار دارند.

آریاک سفر

گفتنی است از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹، سود خالص از ۶۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ به ۷۵۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ رسیده است که این نشان از تحقق افزایش سود ۱۰۰۰ درصدی در طی این سه سال می باشد. این در حالی است که در ۷ سال قبل از آن تنها رشد ۲۳ درصدی در این شرکت حاصل شده است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در اوج دوران شیوع ویروس کووید ۱۹ و با وجود محدودیت های ایجاد شده در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و تامین بی وقفه پوکه کپسول کشور، بصورت شبانه روزی و بیش از ۷۰۰ روز، در خدمت تامین سلامت کشور و کمک به کادر درمان بوده است که این موضوع نیز رکورد جدیدی برای این شرکت به حساب می آید. بر این اساس میزان فروش این شرکت در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۸۴۰ میلیارد ریال و سود خاص شرکت نیز حدود ۷۵۹ میلیارد ریال محاسبه شد که نسبت به مشابه سال قبل به ترتیب حدود ۱۰۲ درصد و ۲۰۹ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ژلاتین کپسول ایرانشستا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز