شستا اهرم جهش 32 هزار واحدی بورس/ بازگشت روزهای پرسود به یک شرط

بورس امروز هم با دوپینگ 5 درصدی شستا جهش 32 هزار واحدی سرمایه گذاران بازار سهام را خوشحال کرد و طلیعه روزهای پرسود آینده را داد با این حال شرط اصلی تداوم سودآوری بازار پرهیز سهامداران از خریدهای هیجانی و بدون پشتوانه و بررسی وضعیت بنیادی سهام ها است.

به گزارش کاماپرس، امروز هم بورس امیدواری سهامداران  به بازگشت رونق به این بازار را بیشتر کرد. سبزپوش شدن پی در پی بازار از یک سو به نفع بازار سرمایه و جذاب کننده این بازار است و از سوی دیگر خطر بازگشت دوران خریدهای هیجانی سهامداران خرد را در پی دارد.

خریدهایی که عواقب تلخ آن را در ریزش هایی که از اواسط مرداد آغاز شد، دیدیم. تنها شرط مهم برای سود بردن از بازار سهام در حالی که بسیاری از سهام ها ارزندگی قابل قبولی دارند، پرهیز از خریدهای هیجانی و خرید سهام بر اساس مطالعه و مشورت و توجه به ارزندگی بنیادی سهام است.

آریاک سفر

بنا به اعلام برارو شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با جهش ۳۲ هزار و ۴۳۰ واحدی ضمن عبور از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی، به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۱۰۶ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۲.۱۸ درصد و شاخص هم‌وزن ۲.۳۶ درصد رشد کرد که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک امروز هم مثل روز‌های گذشته وضعیت بهتری نسبت به نماد‌های شاخص‌ساز داشتند. هرچند، عمده رشد شاخص کل بورس بر دوش نماد‌های شستا، فارس، خودرو، شپنا، کگل، فولاد و پارسان بود. شستا امروز پنج درصد رشد کرد و سهامداران آن بعد از یک هفته شاهد تشکیل صف خرید در این نماد بودند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس ،عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شستا اهرم جهش 32 هزار واحدی بورس/ بازگشت روزهای پرسود به یک شرط

  1. اسدنژاد گفته:

    لطفا دست از این همه مزخرف نویسی بردارید،
    بروید دربخش های طنز نویسی و…. مشغول به کار شوید، با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز