شرکت های کوچک هم امکان استفاده از بیمه درمان تکمیلی دارند + شرایط

بیمه تکمیلی-کاماپرس
لست سکند

امروزه بیمه درمان تکمیلی، یک مزیت مهم و ارزشمند برای شرکت‌ها و نهادهای مختلف به­حساب می­آید. بسیاری افراد بین شرکت‌های دارای امکانات و مزیت‌های گوناگون، در آن شرکتی مشغول به کار می‌شوند که خدمت بیمه درمان تکمیلی دارد. این نوع بیمه باعث صرفه­‌جویی در هزینه درمان و دیگر موارد مرتبط می‌شود و از این جهت برای جویندگان کار قابل توجه است.

به گزارش کاماپرس، معمولا افراد جویای کار هنگام بررسی شرکت‌های مختلف، گذشته از حقوق، به مزیت مهمی به نام بیمه درمان تکمیلی توجه دارند. اگر شرکت‌های مختلف مزیت‌های متعددی ارائه دهند، اما به دلیل کوچک بودن، مزیت بیمه درمان تکمیلی نداشته باشند، احتمالا در جذب نیروی کارآمد و مناسب شکست خواهند خورد. بیمه درمان تکمیلی، یک مزیت مهم برای تمامی مجموعه‌ها محسوب می‌شود. قبلا تنها شرکت‌های بزرگ و دارای بیشتر از 50 نفر نیروی کار چنین بیمه‌ای ارائه می‌دادند، اما اکنون توسط برخی شرکت‌های بیمه شرایطی فراهم شده که مجموعه‌های کوچک نیز امکان ارائه چنین خدماتی را دارند.

بیمه درمان تکمیلی شرکت‌های کوچک چه هزینه‌های را پوشش می‌دهد؟

با توجه به اینکه کارمندان هر مجموعه‌ای ممکن است در طول پروسه کاری خود با مشکلات جسمی مواجه شوند و به درمان نیاز پیدا کنند، موضوع بیمه درمان تکمیلی بسیار مورد توجه شرکت‌های مختلف است. در حال حاضر، گذشته از شرکت‌های کوچک، مجموعه‌های استارتاپی و نوپا هم به ارائه چنین خدماتی به کارمندان خود علاقه‌مند هستند.

در حال حاضر برخی شرکت‌های بیمه مانند سامان و آسماری، امکان بیمه درمان تکمیلی را برای مجموعه‌های استارتاپی و کوچک فراهم کرده‌اند. با توجه به نوع قرارداد، این بیمه‌ هزینه بستری عمومی، جراحی تخصصی، زایمان، پاراکلینیکی 1 و 2، جراحی‌های سرپایی، آزمایشگاه، رفع عیوب انکساری و همچنین آمبولانس درون شهری و برون شهری به صورت مشروط، نازایی و ناباروری، ویزیت دارو و هزینه‌های ضروری دندانپزشکی شامل کشیدن، ترمیم، درمان ریشه و روکش را پوشش می‌دهد.

بیمه درمان تکمیلی-کاماپرس

مدارک لازم برای خرید بیمه درمان تکمیلی شرکت‌های کوچک

به منظور خرید بیمه درمان تکمیلی شرکت‌های کوچک، ابتدا باید اطلاعات آماری شرکت اعم از زمینه فعالیت و تعداد افرادی که در آن مشغول به کار هستند، جمع آوری شود. بعد از بررسی اطلاعات و در صورت تایید اولیه آن‌ها و توافق با یکی از شرکت‌های بیمه که چنین خدمتی ارائه می‌دهد، باید اطلاعات شناسایی متقاضیان به شرکت بیمه طرف قرارداد ارائه شود. این اطلاعات شامل کپی کارت ملی کارمندان و اعضای درجه 1 خانواده آن‌ها، فتوکپی شناسنامه، کپی صفحه اول بیمه پایه و فرم درخواست است.

راز آسمان پایتخت

نحوه دریافت خسارت از بیمه درمان تکمیلی

بعد از صدور بیمه‌­نامه درمان تکمیلی، در صورت بروز بیماری و پرداخت هزینه برای دریافت خسارت باید مدارکی به شرکت بیمه ارائه شود تا پول به حساب بیمه‌­گذار واریز شود. این مدارک شامل صورتحساب هزینه بیمارستان یا مرکز درمانی، گواهی پزشک با مهر، تاریخ و مشخصات بیمه شده، مشخصات بیمارستان همراه با مهر و تاریخ آن و همچنین اصل و فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و صفحه اول بیمه پایه بیمه‌­گذار می‌­شود.

مراجعه به “بیمه سی” و اطلاع از شرایط بیمه درمان تکمیلی شرکت‌های کوچک

چگونگی پیدا کردن شرکت بیمه‌ای مناسب و انعقاد قرارداد با آن، کار یک مجموعه تخصصی است که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متناسب با خواسته شرکت‌های کوچک، بهترین گزینه را به آن‌ها پیشنهاد دهد. بیمه سی، یک مجموعه تخصصی در حوزه بیمه است که بهترین گزینه‌های بیمه‌ای را برای شرکت‌های کوچک جست­وجو کرده و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. حتی شرکت‌هایی دارای پنج یا شش کارمند نیز می‌توانند برای دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی با کارشناسان بیمه سی تماس گرفته و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس Bimasi.ir/darmantakmili مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز