شرایط پیش ‌فروش «تیبا 2 پلاس» سایپا

با به بازار آمدن تیبا، پراید که تا به آن روز لقب مقرون به‌صرفه‌ترین خودرو کشور را یدک می‌کشید، رقیبی بسیار جدی با تفاوت قیمتی اندکی را پیش روی خود دید.

به گزارش کاماپرس، با روی کار آمدن «تیبا 2» شرایط کاملا به نفع این خانواده از کمپانی سایپا تغییر یافت اما با آغاز عرضه «تیبا 2 پلاس» به عنوان برگ برنده این شرکت خودروسازی در رده بازار میان‌رده‌ها، به نظر می‌رسد سایپا قصد دارم سهم بیشتری از این بازار را نصیب خود کند.

معرفی تیبا 2 پلاس

تیبا ۲ پلاس دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ است که توانایی انتقال ۸۷ اسب بخار با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به چرخ‌های جلو را داراست؛ قدرتی که توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی کنترل خواهد شد.

از امکانات موجود در این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، رینگ فولادی، فرمان هیدرولیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، کف پایی سه بعدی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، دوربین و سنسور پارک عقب، دیفیوزرهای جدید سپر جلو و عقب، آینه‌های جانبی جدید (طرح کوییک و ساینا)، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، تهویه دستی، باربند تزئینی، جلو پنجره کرومی و… اشاره کرد.

اگرچه پیش از تحویل این خودرو به مشتریان، شنیده می‌شد رینگ این خودرو آلومینیومی خواهد بود اما شاهد استفاده از رینگ فولادی و قالپاق در آن هستیم. حفظ زه‌های درب خودرو نیز از نکات قابل توجه تیبا 2 پلاس است.

آریاک سفر

شرایط پیش فروش تیبا 2 پلاس

شرکت سایپا در آخرین طرح فروش زمستانی خود در سال 88، تیبا 2 پلاس را در کنار تیپ‌های مختلف خودروهای دیگری مانند پراید، ساینا، کوییک و … به صورت اعتباری پیش‌ فروش کرده است.

در این باره بیشتر بخوانید:

قیمت تیبا 2 پلاس در بازار آزاد

اگرچه هنوز یک هفته هم از عرضه تیبا 2 پلاس به بازار نمی‌گذرد اما دلالان، این خودرو را که با قیمت کارخانه‌ای 66 میلیون تومان (هم‌قیمت کوییک آر) به دست مشتریان رسیده را در تبلیغات خود در فضای مجازی، رنگ سفید آن را بین 101 تا 104 میلیون و رنگ مشکی و نوک‌مدادی را در بازه قیمتی 104 تا 110 میلیون تومان آگهی کرده‌اند.

نحوه ثبت نام تیبا 2 پلاس

پیش‌پرداخت: در طرح ویژه فروش سایپا که از اسفند ماه آغاز شده، نرخ پیش پرداخت تیبا 2 پلاس، 37 میلیون و 200 هزار تومان عنوان شده است.

وام خودرو و پلان‌های افساط: مروری بر شرایط فروش اعتباری تیبا 2 پلاس از تخصیص نیافتن وام به این خودرو حکایت دارد. با این حال، سود مشارکت آن 15 درصد و سود انصراف آن 12 درصد است.

زمان تحویل: سایپا هفته چهارم اسفند 99 را به عنوان زمان تحویل تیبا 2 پلاس در طرح فروش اعتباری خود در نظر گرفته است.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

57 دیدگاه برای “شرایط پیش ‌فروش «تیبا 2 پلاس» سایپا

  1. احسان گفته:

    منظورتون از «اما با آغاز عرضه «تیبا ۲ پلاس» به عنوان برگ برنده این شرکت خودروسازی در رده بازار میان‌رده‌ها، به نظر می‌رسد سایپا قصد دارد سهم بیشتری از این بازار را نصیب خود کند» دقیقا چیه؟ یه جوری میگین برگ برنده… مثل اینکه یادتون رفته سایپا داره با خودش رقابت میکنه. وقتی مرزها به روی خودرو های دیگر بسته اند و در صورت باز شدن مرزها به روی خودروهای دیگر تعرفه های هزار درصدی روی خودرو ها میکشن، مردم قشر متوسط به پایین که ۹۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل میدن، از بین خودروهای سایپا انتخاب دیگه ای هم مگه دارن؟

  2. رضا گفته:

    چی بگم؟؟؟که هرچی بگم تکراری وبی فایده هست…دوست عزیزمون همون مطلبی روگفتن که من همیشه میگم!!!رقابت سایپاباچه برندی؟؟؟آیابجزسایپاوایرانخودرو”برنددیگه ای توایران هست؟؟؟وقتی صحبت ازرقابت میاد”یعنی چندگزینه یاچندموردباهم رقابت میکنن!!!نه اینکه فقط وفقط سایپاوایرانخودرو!!؟؟؟قیمت هایی که توایران برای امثال تیباوسایناویا….هستش خارج ازمرزهای ایران باهمین قیمت میشه بهترین شاسی بلندهاروخرید!!!اینکه واردات ممنوع باشه وداخل دوتاکارخانه باهم رقابت کنن”این درست نیست ونمیشه بهش گفت رقابت!!!

  3. طاها گفته:

    گشتم نبود نگرد نیست به ما نمیرسه دوماهه دنبال خرید لاستیک از سایت کویر تایر هستم هنوز موفق نشدم حالا کی میتونه ماشین بخره
    لطفا بگید تولید رو زیاد کنند واقعا که خودرو سازی جهش میخواد

  4. رامین گفته:

    رقابت شورولت کوروت با شورولت کامارو یا بهتر بگم با فورد جی تی بنز با بی ام و پورش با فراری رولز با آستین بسه حیا کنید زالو صفتان گدا در کشورو باز کنید تعرفه هم بگیرید تا ملت انقد بیچاره و تکه تکه نشن

  5. mohsen گفته:

    سرحقوق‌کارگران‌انقدرسخت‌میگیرید‌ولی‌خودتون‌هر قیمتی‌روکه‌میخواین‌‌روی‌اجناس‌میزارید‌باباماهم‌دلمون‌ میخادماشین‌داشته‌باشیم‌ولی‌بااین‌حقوق‌ها‌‌پس‌انداز‌که‌ هیچ‌خرجی‌مون‌هم‌درنمیاد‌‌

  6. امید گفته:

    آخه به اینم میشه گفت ماشین واقعا مردم رو چی فرص کردن من تیبا2معمولی دارم بیست میلیون هم ارزش نداره خداشاهده چه برسه به اینکه دوتا کفپوش و روکش بهش اضافه شده بنام آپشن قیمتش شده صدمیلیون واقعا واستون متاسفم.

  7. رضا گفته:

    سلام جناب رییس سایپا من چندسال هست پس انداز وقرض میکنم تا ماشین بخرم ولی همیشه چندین کیلومتراز تورم وگرانی عقب هستم تازه الان که وام گرفتم ونزدیک شدم منتظرم یک فروش فوری چیزی بزارین البته واقعی که بتونم ثبت نام کنم وصاحب ماشین بشم وبتونم زن بچم رو راهت کنم لطفن

  8. محمد گفته:

    ساختار خودروسازی و بازار خودرو باید متحول بشه ، این تفاوت قیمت این افزایشهای بی رویه و ساعتی نشانگر سرطان اقتصاد ایران هست ، تا وقتی این وضع اصلاح نشه مردم روی ارامش را نخواهند دید و هر روز ضربات مهلک را بر پیکر تولید و اقتصاد شاهد خواهیم بود ،

  9. مصطفی گفته:

    سلام چرا تیباهایی که شهریور فروش فوری گذاشتین رو تحویل نمیدین؟
    بعد پشت سر هم برا خودتون پیش فروش میزارید.این چه مسخره بازی هست که سر مردم بدبخت و فلک زده درمیارین؟
    کی میخواین به تعهدادتون عمل کنید؟

  10. علی شفیعی گفته:

    چرا سایپا و ایران خودرو قیمت بازار آزاد را توی دهن دلال‌های از خدا بیخبر می اندازد معلومه وقتی تفاوت قیمت شرکتی و بازار آزاد از زمین تا هوا باشد یک عده یک شبه ره صد ساله رو طی می‌کنند ازخدا بترسید تولید کنندگان اینقدر خط ندهید.

  11. سید گفته:

    یک جوری تعریف از خودرو میکنید که همه فکر میکنند حتما سایپا و ایران خودرو رو دست بنز و تویوتا بلند شده و خورد ساخت وطن را بیرون دادند ‌ بقول معروف عروس خیلی قشنگ بود … هم از کار درآمد. حالا شما فقط یاد گرفتید بهر ظریفی شده پول ملت را سر کسبه کنید . خجالت آور است با این خودروها و خدمات پس از فروش . به امید آینده نزدیک که واردات آزاد بشه تا همچون خری در گل فرو روید که بیرون آمدنی نباشید ‌.

  12. سید گفته:

    هرکسی اقدام به خرید خودرو داخلی نماید با این اوضاع دزد بازار مملکت دیگر به این زودیها از پول و خودرو خبری نیست . پس عاقل باشیم و گول این دزدها را نخوریم .

  13. سید گفته:

    هرکسی اقدام به خرید خودرو داخلی نماید با این اوضاع دزد بازار مملکت دیگر به این زودیها از پول و خودرو خبری نیست . پس عاقل باشیم و گول این دزدها را نخوریم . سر مقاله پیش فروش خودرو زده بعد داستان رستم اسفندیار برامون مینویسه. چقدر کلاه بر داری . خجالت بکشبد‌

  14. محمد گفته:

    فقط میتونم آه و حسرت بکشم زورمان که نمیرسه شاید این حسرتها دامنتون رو بگیره . من هیچ وقت پولم به صد میلیون نمیرسه دو تا بچه دارم دلم میخواد ماشین داشته باشم شرایط قسطی خریدنم وه هیچ وقت دیگه محیا نمیکنن. نا سلامتی تولید کننده ام و کارفرما ولی حیف و حسرت و آه … خدا باعث و بانی این داستان رو لعنت کنه

  15. علی گفته:

    متاسفانه مشکل از خود ماست.همون تیبا مسخره رو اسمش رو عوض کردن و شده 110ملیون.اگر مردم دو ماه فقط دو ماه هیچ خودروی صفری از خودروسازان زالو صفت خریداری نکنند آنوقت دولت مجبور میشه یک تجدید نظر حسابی و اساسی در واردات و تولید و قیمت گذاری خودرو بکنه.تا ما ملت پراید 5ملیونی رو بخریم 70ملیون پراید سیصد میلیونی رو هم خواهیم دید.از ماست که بر ماست

  16. محسن گفته:

    باسلام خدمت هموطنایی که تواین کشورققط حرف میزنن.هممون حرف میزنیم که این آشغال جدیدسایپاچیه که یمشت ازخدابیخبر میندازن بمردم ولی همین الان سایت که بازشه مثل بلانسبت یمشت کور وگنگ ونادان میریم اسم مینویسیم وواسه خریدش له له میزنیم..تاوقتی اینیم خداهم همینجوربیچاره وبدبخت رهامون میکنه..الان میگیدلابداینونخرم چیکارکنم؟ای بابادوتابوق گذاشتین روش دادین یمشت دلال هیچی نداروحرومخورکردینش۱۰۰وخوردی.اون کارگرچیکارکنه پس تاکی بگه ولش بابا یروزیم منم میخرم.خدالعنتتون کنه خودروسازان سایپاوایران خودرو..اونجاکادیلاکوبنز اینجاپرایدوتیبا..ازماست که برماست

  17. محمد گفته:

    دادا من دی ۹۷ ثبت نام کردم الان که ۳۱ فروردین ۹۹ هس هنوز بهم ندادن متاسفانه. والا ایرباس رو زودتر از محصولات سایپا تحویل میدن

  18. امید گفته:

    حفظ زه درب ها از نکات قابل توجه است ؟
    اینا توانایی حفظ شرافت در فروش و عرضه رو گذاشتن کنار ، اونوقت زه درب ها قابل توجه است ؟
    تعقل …

  19. احسان گفته:

    این دو تا کارخونه مزخرف به تنهایی دهن مردم بیچاره رو سرویس کردند. مردم عزیز تورو خدا ۲ ماه هیچ ماشین صفری از این آشغالا نخرین. یه همت می خواد.

  20. James گفته:

    منظور از تولید کننده داخلی خودرو همان فرغون ساز هست دیگه؟ اگر این امکانات تولید خودرو در داخل رو در اختیار جیبوتی هم قرار داده بودیم بعد از این همه سال الان در حال رقابت با بنز و ب ام و بود. شرم بر فرغون ساز داخلی!!!

  21. بی نام گفته:

    شاید بگین حرفم بیخوده ولی این پولها حرومه و من با اینکه مذهبی نیستم میدونم پشت مالی که نفرین باشه نابودکنندس ،شاید یکم طول بکشه ولی هست ! هم دلالا هم باعث و بانی این وضع بزودی نتیجه کارهاشونو میبینن !

  22. خودش گفته:

    خاک عالم برسر ما با این شرایط ماشینهامون ….
    آخه انسان نمیدونه چی بگه فقط میگم ما رو خر فرض کردن البته شایدم خرباشیم چون تا حالا تحمل کردیم

  23. ناشناس گفته:

    اونایی که می رن روی این خودروهای بی کیفیت سرمایه گذاری می کنن و باعث گرانی خودروها و بی ارزش شدن پول و زیاد شدن فقر می شن بالاخره یا تو این دنیا یا تو اون دنیا حساب پس می دن چون نفرین کسانی مثل من که صبح تا شب واسه درآمدی ناچیز کار می کنن و نمی تونن بعد سالها سخت کار کردن یه پراید دست دوم هم بخرند پشت سرشونه. متاسفانه نه این خودرو سازهای غارتگر و حریص و نه این افراد خودخواه که به خاطر سود خودشون حاضرن همه جامعه رو نابود کنن از عقوبت خدا نمی ترسن چون فکر می کنند همه چیز به این دنیا ختم می شه. امثال این خودرو ساز ها هم این ملت حریص و خودخواه رو شناختن که این جوری جیب ملت رو خالی می کنن.

  24. پروین گفته:

    روزی گذشت پادشهی از گذرگهی

    فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست

    پرسید زان میانه یکی کودک یتیم

    کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست

    آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست

    پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست

    نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت

    این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست

    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است

    این گرگ سالهاست که با گله آشناست

    آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است

    آن پادشا که مال رعیت خورد گداست

    بر قطرهٔ سرشک یتیمان نظاره کن

    تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست

    پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود

    کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست

  25. اصغر گفته:

    خیالتان راحت کنم
    اگر یه خر چهار پا رو بهش گاری وصل کنند و بگن خودروی جدیده،مردم براش صف میکشن،
    البته مردم هیچ گناهی ندارن،
    این زالو صفتان هستن که مارو مجبور میکنن بین … و…تر یکی رو انتخاب کنیم.

  26. joker گفته:

    دقیقا میشه یکی این وسط واژه آپشنال رو واسه من توضیح بده اخه من هرچی نگا به ریخت و قیافه و مشخصات مزخرف این ماشین میکنم هیچ موردی نمیبینم که ربطی یه کلمه آپشنال داشته باشه اونم واسه این قوطی حلبی 🤨🤨

  27. حمید گفته:

    باید پوست مدیران تولید کنندگان خودرو را در ایران با انبردست کند، اینها ماشین هستند که تولید می‌کنند یا ارابه مرگ؟ با قیمت های فضایی و وعده سر خرمن ، البته مردم هم مقصر هستند اگه مردم نخرند، قیمت این آشغال ها به پایین ترین حد خود می رسه ، از ماست که بر ماست،

  28. ایمان گفته:

    روزگاری اقتدار و برگ برنده ما ایرانی های خود خواسته چنین چیزی های بود
    یکی دیگر از “بلندپروازی‌های محمد رضا پهلوی انتقال خط تولید GM شورلت به ایران و تاسیس شرکت جنرال موتور ایران (51 درصد ایران، 49 درصد آمریکا) بود!
    این شرکت توانست مدرن‌ترین خودروی آن روز با عنوان شورلت نوا (دنده اتومات، فرمان هیدرولیک، کولر، شیشه برقی) و کادیلاک سیویل و اوپل رکوردز را تولید کند. ایراداتی هم بود ولی ایران در آغاز راهی قرار گرفته بود که هم جدی‌ترین تجربیات جهانی را به ایران انتقال می‌داد و هم رابطۀ تنگاتنگی با صنعت و اقتصاد جهانی ایجاد می‌کرد.
    حال مردم ایران، به “بلندپروازی‌های شاه” خاتمه بخشیدند و وارد ریلِ خودکفایی در مسیری که کره‌ شمالی بهترین الگوی آن است. رفت ولی کره جنوبی در زمانی که ما خودرو مونتاژ می‌کردیم، دوچرخه می‌ساخت، به این مسیر ادامه داد تا امروز.

    اگرچه کره جنوبی، ژاپن نشد و نشده هنوز ولی هیوندای کره در سال 2015 خودروی سالِ آمریکای شمالی شد و سالانه 200 هزار خودرو در کشور آمریکا تولید می‌کند و درآمد ناخالص این شرکت نصف تولید ناخالاص داخلی ایران است! دیگر شرکت کره‌ای سامسونگ از هیوندای نیز بزرگتر است.خجالت خجالت بکشید فقط

  29. ایرانی گفته:

    خداوند هیچ قومی را دگرگون نمیکن مگر آنکه خودشان بخاهند تغییر کنند خودمون باید از خودمون شروع کنیم …متاسفانه ما مردم فکر میکنیم ک سران میتونن هرکاری ک بخوان با ما بکنن اما برعکس…این ماهستیم ک میتونیم هرکاری ک بخایم با اونا بکنیم فقط باید بخایم ک تغییر ایجاد کنیم و متحد باشیم و اجازه ندیم ظلم کنن بهمون بانخریدن وحمایت نکردن از دزد صفتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز