شرایط و جزئیات دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

لست سکند

افرادی که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از طریق طرح «مفید» علاوه بر دریافت سود سپرده خود، وام 50 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. سود این وام 2 درصد و سودی که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد، 3 درصد اعلام شده است. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، سپرده آن‌ها تا پایان پرداخت اقساط مسدود خواهد شد. در واقع سپرده مشتریان، ضمانت اصلی برای دریافت این وام خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود این وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌ها با ارائه وام

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف گسترش هر چه بیشتر تعاونی‌ها و افزایش بستر اشتغال زایی در کشور شکل گرفت. این بانک تاکنون به پروژه‌ها و شرکت‌های مختلف زیادی انواع تسهیلات را ارائه داده است.

اخیرا یکی از اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت «مد فناوران پلاس» بر حمایت همه جانبه این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد. این بانک در سال جاری قصد دارد به منظور بالندگی علم و پژوهش، شرکت‌های دانش بیان و فناورانه را تا رسیدن به تکمیل زنجیره ارزش، توسعه اقتصادی ملی و رونق تولید و اشتغال آفرینی کمک کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز