شرایط وام جدید 500 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین+ مبلغ اقساط


دارندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت متصل به بانک اقتصاد نوین این امکان را دارند با توجه به معدل حساب خود برای وام 500 میلیون تومانی طرح «پیام» این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی واجد شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح پیام هستند که در یکی از شعب این مجموعه حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت یا جاری داشته و میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند. مدت زمان خواب سپرده مختص این تسهیلات نیز باید از دو ماه کمتر و از شش ماه بیشتر نباشد. سود این تسهیلات با توجه به نوع، مقدار معدل حساب و قرارداد تسهیلاتی تعیین شده و از چهار درصد کمتر و از 23 درصد بیشتر نخواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 24 ماه می‌رسد. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که وام گیرنده باید جواز کسب خود را به شعبه ارائه بدهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 26 میلیون و 186 هزار و 653 تومان است. کل سود تسهیلات، 128 میلیون و 479 هزار و 672 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 628 میلیون و 539 هزار و 672 تومان خواهد بود.

مختصری درباره ویژگی‌ها و آغاز به کار بانک اقتصاد نوین بدانید

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های اختصاصی و پیشرو کشور در حوزه ارائه انواع خدمات حضوری و آنلاین است که از بیستم مردادماه سال 1380 با سرمایه اولیه 25 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به منظور کاهش مشکلات مالی و کمبود نقدینگی مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده و ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز