شرایط نگهداری سکه در بانک سامان بدون افتتاح حساب

سکه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که مشتری خرید و فروش سکه در بورس کالای ایران هستند، می‌توانند سکه‌های خود را به بانک سامان تحویل داده و گواهی سکه دریافت کنند. به این ترتیب افراد می‌توانند در معاملات آنی سکه بورس کالا شرکت کنند.

به گزارش کاماپرس افرادی که قصد فعالیت در بازار سکه بورس کالا را دارند، می‌توانند سکه‌های خود را به بانک سامان تحویل داده و گواهی سکه برای آنها صادر شود.

نگهداری سکه در بانک سامان چه مزایایی دارد؟

اولین و مهم‌ترین مزیت حساب سکه بانک سامان عدم نیاز به نقل و انتقال فیزیکی سکه است. به این ترتیب بدون حمل فیزیکی سکه می‌توان در معاملات بورس کالا شرکت کرد. نکته دیگر درباره این خدمت بانک سامان، عدم نیاز به افتتاح حساب است. در واقع فرد بدون اینکه هیچ‌گونه حسابی در بانک سامان داشته باشد، می‌تواند از این خدمت استفاده کند.

چگونه سکه‌ها را تحویل دهیم؟

تحویل سکه‌ها به تمامی شعب بانک سامان امکان‌پذیر نیست. متقاضیان این خدمت می‌توانند با مراجعه به شعبه جام‌جم بانک سامان سکه‌های خود را تحویل دهند. افراد در برابر تحویل سکه یک گواهی دریافت می‌کنند. گواهی روز بعد تحویل سکه‌ها صادر می‌شود؛ بنابراین فرد باید یک روز برای فروش سکه‌ها در کارگزاری صبر کند.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه روزهای شنبه تا چهارشنبه به شعبه جام‌جم مراجعه کنند. مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به بانک به‌صورت تلفنی با شعبه تماس گرفته و برای دریافت خدمات انبارداری نوبت گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. شماره تلفن‌های مربوطه در سایت بانک سامان قابل دسترسی است.

راز آسمان پایتخت

چه افرادی می‌توانند از این خدمت استفاده کنند؟

خدمت نگهداری سکه تنها مربوط به مشتریان حقیقی بوده و شامل مشتریان حقوقی نمی‌شود. به این ترتیب تمام افراد حقیقی که دارای کد بورسی هستند، می‌توانند متقاضی این خدمت باشند.

شرایط نگهداری سکه در بانک سامان

نگهداری سکه‌ها در بانک سامان شامل هزینه می‌شود. در واقع فرد باید هزینه‌های انبارداری را پرداخت کند. به این ترتیب از زمان صدور گواهی سکه تا زمانی که مشتری آنها را تحویل بگیرد، مبلغی کارمزد به خدمت ارائه شده تعلق می‌گیرد. تنها سکه‌های تصویر امام که ضرب سال 1386 هستند، از خدمات انبارداری بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط نگهداری سکه در بانک سامان بدون افتتاح حساب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز