شرایط لازم برای دریافت وام 30 میلیونی بانک تجارت + مبلغ اقساط

زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 30 میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان استفاده از وام 30 میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند. اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام 15 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به این مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود این وام 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

بانک تجارت؛ از تاسیس تا زمان حاضر

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی کشور است که از سال 1358 تاکنون در زمینه پولی و مالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک همواره تلاش کرده با استفاده از تجربیات خود خدمات مناسبی را به مشتریانش ارائه دهد و در حوزه بانکداری الکترونیک، بین الملل و …. پیشگام باشد.

بانک تجارت تاکنون تندیس‌های زیادی در سطح ملی و بین المللی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به ستاره بین المللی کیفیت پاریس، بانک سبز، ستاره طلایی کیفیت پاریس و جایزه طلایی کیفیت خدمات اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط لازم برای دریافت وام 30 میلیونی بانک تجارت + مبلغ اقساط

  1. مصطفی تقیلو گفته:

    با این وام فقط میشه یه تستر یا همزن خرید، خودتونو بازی میدید یا ملت رو سی تومن با ضامن معتبر هم شد وام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز