شرایط فروش اقساطی 207 سقف پانوراما

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در بین انواع تیپ‌های خودرو 207 تولیدی شرکت ایران خودرو، 207 سقف پانوراما با استقبال زیاد قشر جوان روبه­رو شده است. اگرچه ایران خودرو فروش این تیپ خودرو را در برنامه کاری خود و نماینده‌هایش ندارد، اما برخی از شرکت‌های لیزینگی با توجه به پرطرفدار بودن آن، امکان فروش اقساطی 207 سقف پانوراما را برای عموم مردم با شرایط ویژه و آسان فراهم کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات طرح فروش اقساطی 207 سقف پانوراما پرداخته است.

مزیت‌های خرید پژو 207 با سقف پانوراما

پژو207 در بین خودروهای تولیدی داخلی از طرفداران بیشتری برخوردار است؛ همانطور که پژو206 از این اقبال مردم برخوردار بود و پرفروش شد. پژو207 اگرچه گران‌تر از بیشتر خودروهای داخلی بوده، اما استقبال از آن همچنان بالا است. این موضوع در فروش اقساطی 207 نیز قابل مشاهده است.

پژو 207 از جمله خودروهایی است که سال‌ها در ایران خودرو تولید شده است، اما نمونه‌های زیادی از تیپ سقف شیشه‌ای یا پانورامای آن موجود نیست. پژو207 سقف پانوراما هیچ تفاوت عمده دیگری با سایر تیپ‌های این خودرو ندارد و تنها تفاوت، زیبایی و خاص بودن آن است.

نکته قابل توجه اینکه این سان‌روف از نوع مونروف است و قابل باز و بسته شدن نیست. البته سان‌روف پژو207 دارای سایه‌بان دستی است که در مواقع نیاز می‌توان از آن برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور شدید آفتاب استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

این خودرو دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش هفت اینچی لمسی و جی پی اس است. از نظر ایمنی نیز پژو207 دارای دو کیسه هوا، سنسور و دوربین دنده عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب و چراغ روز است.

شرایط فروش اقساطی 207

همانطور که گفته شد، فروش اقساطی 207 به روش لیزینگی با شرایط مناسب در شرکت‌های مختلف فروش خودرو انجام می‌­شود. در این روش فروش، خریدار با پرداخت حداقل نیمی از قیمت کل خودرو بر اساس قیمت روز بازار، به صورت یک روزه صاحب یک دستگاه 207 پانوراما می‌شود و مابقی قیمت خودرو به صورت اقساط و به کمک چک‌های صیادی به شرکت فروشنده خودرو پرداخت می‌شود. پرداخت اقساط می‌تواند بر اساس وضعیت مالی مشتری بین شش ماه تا سه سال برنامه‌ریزی شود. در ادامه سه دانگ از سند شش دانگ خودرو به مشتری تحویل و پس از تسویه اقساط، سند به صورت کامل به نام مشتری زده می‌شود.

207 معمولی بهتر است یا 207 سقف پانوراما؟

یکی از نخستین مواردی که باید در انتخاب بین این دو تیپ مدل 207 به آن توجه کرد، اختلاف قیمت جزئی آنها است. قیمت پژو207 سقف پانوراما بالاتر از مدل معمولی است و به همین دلیل اگر بودجه و هزینه در اولویت اول قرار دارد، بهتر است قید خرید آن را زد، ولی در صورتی که خاص بودن و زیبایی خودرو اهمیت زیادی داشته باشد، بهتر است که 207 سقف شیشه‌ای انتخاب کرد. این تیپ خودرو حس خاص بودن را منتقل می‌کند و این ویژگی به­ویژه در بین نسل جوان می‌تواند تعیین کننده باشد. به هر حال هر دو تیپ از نظر مشخصات تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی پژو207

از جمله مدارک لازم برای شرکت در طرح فروش اقساطی 207 می‌توان به مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی اشاره کرد. همچنین سند یا اجاره نامه منزل مسکونی و اسناد شغلی مانند فیش حقوقی برای شرکت در طرح فروش اقساطی 207 ضروری است. همچنین باید چک صیادی به تعداد اقساط تعیین شده به شرکت لیزینگ خودرو ارائه داد؛ با این توضیح که چک‌های صیادی می‌تواند به نام خریدار یا هر شخص دیگری باشد.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی 207 به کجا مراجعه کنیم؟

«فرنام خودرو» یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت، فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن برای همه مردم ایران فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و ماشین‌های وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

علاقه‌­مندان به خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت فرنام خودرو به آدرس farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز