شرایط رزرو اتاق در هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

با نزدیک‌ شدن به بهار و سال نو، افراد به دنبال مقصدی مناسب برای گذران ایام تعطیل خود به همراه خانواده‌شان هستند. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری یکی از بهترین انتخاب‌ها است. تور کیش گزینه مناسبی است اما انتخاب درست هتل کیش نیز دارای اهمیت است. هتل داریوش یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این جزیره است که با اقامت در آن می‌توانید از تعطیلات خود لذت ببرید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی هتل داریوش، بررسی فاصله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش تا هتل داریوش، خدمات و قیمت تور کیش هتل داریوش می‌پردازد.

معرفی هتل داریوش

سال ۱۳۸۲ پروژه‌ی ساخت هتل داریوش پنج ستاره با الهام از معماری هخامنشی در آپادانا و تخت جمشید به پایان رسید. این هتل ۳ طبقه دارای ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کابانا بوده و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا به شمار می‌رود. واحدهای اقامتی هتل داریوش در تور کیش چشم انداز دریا یا باغ هتل را دارند. به علاوه دارای تورهای تفریحی و گردشگری کیش نیز است. ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ بخشی دیگر از خدمات رایگان هتل داریوش کیش است. از مهم ترین امکانات هتل داریوش می‌توان به تلویزیون کابلی، اینترنت رایگان وایرلس در اتاق‌ها و لابی، استخر روباز بانوان و آقایان، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و … اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

بررسی فاصله معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش تا هتل داریوش

فاصله هتل داریوش تا مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش با ماشین ۴ دقیقه، تا بازار مرجان کیش نیز ۴ دقیقه، تا پلاژ بانوان ۸ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه، تا کشتی یونانی کیش ۱۹ دقیقه، تا بازار مروارید کیش ۶ دقیقه و تا پارک ساحلی مرجان کیش ۵ دقیقه است.

راز آسمان پایتخت

خدمات تور کیش با رزرو اتاق در هتل داریوش

با رزرو تور کیش در هتل داریوش بلیط چارتری رفت و برگشت به جزیره کیش با پرواز های دلخواه خود مانند قشم ایر، ماهان، ایران ایر تور، ایران ایر، معراج، زاگرس، وارش، تابان، کیش ایر و … را خواهید داشت. به علاوه اقامت در هتل داریوش، ترانسفر فرودگاهی ویژه، گشت رایگان دور جزیره، ورودی رایگان شهربازی هایلند و سافاری، شاتل رایگان و تخفیفات گردشگری جزیره مرجانی کیش را نیز با رزرو هتل‌های کیش تجربه خواهید کرد.

هتل داریوش کیش

قیمت تور کیش با رزرو اتاق در هتل داریوش

رزرو تور کیش و هتل داریوش قیمت ثابتی ندارد چراکه بلیط‌ها به صورت چارتری ارائه می‌شوند و امکان کاهش یا افزایش قیمت وجود دارد. در مواقع پرگردشگر مانند نوروز نیز به دلیل افزایش تعداد مسافران قیمت بلیط‌ و هتل کیش بالاتر می‌رود. لازم به ذکر است در تور لحظه آخری کیش می‌توان از تخفیفات تابستانه و پاییزی این هتل بهره‌مند شد. تور لحظه آخری کیش و اقامت در هتل داریوش از بهترین تور‌های جزیره بوده که معمولا تخفیف‌های بسیار مناسبی دارد. این تورها معمولا در فصول کم مسافر برای جذب گردشگران به جزیره فروخته می‌شوند.

هتل داریوش کیش

رزرو اتاق در هتل داریوش کیش از “نت کیش”

نت کیش یکی از معتبرترین مراکز معرفی بهترین تورهای لحظه آخری کیش با قیمتی ارزان و تضمینی در ایران است. این مجموعه انواع خدمات مرتبط با گردشگری جزیره کیش را مانند تورهای کیش، اطلاعات جامع هتل‌های کیش، معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های کیش، معرفی مراکز خرید کیش، معرفی تفریحات کیش و بلیط چارتری کیش ارائه می‌دهد. برای تهیه بلیط، رزرو هتل‌های کیش می‌توانید به نشانی کیش. بازار دیپلمات.طبقه اول.واحد ۱۳۸ به صورت حضوری مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن   ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای سهولت در انجام رزرو به نشانی اینترنتی https://netkish.net مراجعه کنید. لازم به ذکر است در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته نت کیش به شماره ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز