شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده

خرید کالا از ایران مال با دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح آینده داران بانک آینده آسان شده است. افرادی که مشتری بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در یکی از شعب بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند امکان درخواست وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا از ایران مال را دارند. سود این وام براساس دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. در صورتی که مدت بازپرداخت وام شش ماه باشد، سود آن هفت درصد خواهد بود. اما اگر مدت پرداخت اقساط 24 ماه تعیین شود، نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده و اعتبار شغلی است. براساس اعلام بانک، کارمندان دولت با ارائه معرفی نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 618 هزار و 665 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک آینده و دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک آینده سال 1392 تشکیل شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات بانکی، ریالی و ارزی و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع گواهی کنترل کیفیت را دریافت کرده است. ضمنا بانک آینده توانسته جوایز یورومانی 2014، دِ بنکر سال 2018، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، نماد زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز