شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با سود 4 درصد

وام-کاماپرس

مشتریان بانک توسعه تعاون که قصد ایجاد مشاغل خانگی دارند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، این امکان را دارند تا برای طرح تسهیلاتی «مائده» بانک توسعه تعاون درخواست بدهند. سقف این وام 300 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 300 میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که نامه سازمان بهزیستی و کمیته امداد را به یکی از شعب بانک ارائه بدهند و در یکی از آن‌ها سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات بین سه تا شش ماه عنوان شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به 48 ماه می‌رسد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، کارمزد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان است. کل سود تسهیلات به 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 325 میلیون و 238 هزار و 387 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از اهداف بانک توسعه تعاون و دستاوردهای این مجموعه را بشناسید

بانک توسعه تعاون با هدف تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بورس، بازار سرمایه و دیگر بازارهای بین المللی و … شکل گرفت.

این بانک در طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس مسئولیت اجتماعی 1400 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز