شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک ایران زمین + مدارک لازم

مشتریان بانک ایران زمین که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» باید سپرده مورد نظر این مجموعه را افتتاح کرده و میانگین حساب مناسب داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افراد به منظور گرفتن وام 300 میلیونی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا افراد باید در سپرده خود حداقل 1 میلیون تومان نگهداری کنند. حداقل مدت زمان مناسب برای خواب این سپرده نیز سه ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود تعلق می‌گیرد. میزان سود پرداختی بابت تسهیلات نیز 23 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی و اعتبار شغلی است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 418 میلیون و 117 هزار و 993 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی از اهداف بانک ایران زمین و مجموعه خدمات آن را بشناسید

بانک ایران زمین سال 1389 با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، تجهیز منابع و هدایت آن‌ها به جانب فعالیت‌های مولد در بخش‌های مختلف بازرگانی، تولیدی و خدماتی و مسکن و ساختمان، جلب اعتماد مردم و رضایت مندی مشتریان، کسب اعتبار و حسن شهرت در کلیه فعالیت‌های بانکی و ایجاد زمینه‌های لازم جهت رشد کمی و کیفی بانک و … شکل گرفت.

در حال حاضر این مجموعه در قالب انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز