شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود که کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین مناسب برای وام طرح «کوثر» درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح کوثر هستند باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. این وام قرض الحسنه است و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. البته متقاضیان این تسهیلات باید کارمزد آن را بپردازند که مقدار آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متفاوت است. سقف این کارمزد به چهار درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است. مشتریانی که مایل به دریافت این وام هستند حتما باید ضامن رسمی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات، 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

ویژگی‌های طرح وام کوثر

امکان انتقال میانگین این سپرده به بستگان درجه یک اعم از همسر، فرزند، پدر، مادر و خواهر و بردار صاحب حساب حقیقی، قابلیت استفاده از این طرح توسط سازمان‌ها و ادرات به منظور انتقال حساب پس انداز کارکنان خود به صورت تفکیکی یا افتتاح حساب طرح کوثر برای آن‌ها و امکان دریافت این تسهیلات توسط شرکت تعاونی‌ها برای اعضای خود از جمله ویژگی‌های این طرح تسهیلاتی هستند.

لازم به ذکر است که این مبلغ وام به منظور اشتغال زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز