شرایط دریافت وام ۴ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون که قصد خرید دفتر کار اداری یا مسکونی برای خود دارند می‌توانند از طرح «هم کار» این مجموعه استفاده کنند. سقف این تسهیلات برحسب محل زندگی متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته افرادی که قصد دریافت وام هم کار بانک توسعه تعاون را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. سقف این تسهیلات برای متقاضیان واجد شرایط در شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز حداکثر 4 میلیارد تومان است. متقاضیان واجد شرایط ساکن دیگر استان‌ها حداکثر تا سقف 3 میلیارد تومان امکان درخواست وام این طرح را دارند. ساکنان شهرستان‌ها نیز می‌توانند برای حداکثر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات طرح همکار درخواست بدهند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و ضمانت اصلی برای دریافت آن داشتن دو ضامن دارای جواز کسب و سند ملک با شرط اداری یا مسکونی بودن آن است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 48 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

با در نظر گرفتن مبلغ وام برای ساکنان مراکز استان بزرگ، زمان بازپرداخت و میزان سود، مبلغ هر قسط 128 میلیون و 205 هزار و 889 تومان است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 153 میلیون و 882 هزار و 536 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 6 میلیارد و 164 میلیون و 342 هزار و 536 تومان می‌رسد.

بانک توسعه تعاون به منظور کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق تعاونی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت بخشی به تعاونی‌ها، کمک به حضور فعال و ایفای نقش درست تعاونی‌ها در بازارهای مالی و … شکل گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام ۴ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

  1. مملی گفته:

    واقعا مسخره هست اینکه ۲۳درصد نیست سودش
    ۵۰درصد هم بیشتر هست صرف اینکه تاخیر و تادیه نخوره
    برو این دام بر مرغ دگر نه واقعا ممعنی عقود اساامی رو به سخره گرفتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز