شرایط خرید اقساطی لیفان ایکس 70 اتوماتیک اعلام شد

لست سکند

لیفان ایکس 70 اتوماتیک به صورت اقساط 18 و 30 ماهه از سوی خودروسازان بم عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروسازان بم لیفان ایکس 70 اتوماتیک را با قیمت مصوب 799 میلیون تومان ویژه شهریورماه عرضه کرده که متقاضیان می‌توانند به صورت اقساط اقدام به خریداری کنند.

این خودرو از سوی خودروسازی در دو رنگ سفید و مشکی میکا عرضه می‌شود که موعد تحویل 90 روزه اعلام شده و جریمه تاخیر 2.5 درصدی تعیین شده است.

متقاضیان خرید لیفان ایکس 70 اتوماتیک به صورت اقساط 18 ماهه در ابتدا باید مبلغ 399 میلیون و 500 هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. مابقی مبلغ خودرو نیز باید به تعداد 6 چک پرداخته شود که مبلغ چک‌ها 71 میلیون و 800 هزارتومان و مبلغ آخرین چک حدود 71 میلیون و 795 هزارتومان باید باشد.

راز آسمان پایتخت

اگر افرادی قصد خرید این خودرو را به صورت اقساط 30 ماهه داشته باشند باید در ابتدا 319 میلیون و 600 هزارتومان بپردازند و مابقی مبلغ خودرو به صورت 10 چک گرفته خواهد شد. در این روش مبلغ چک‌ها 56 میلیون و 600 تومان و مبلغ آخرین چک  حدود 56 میلیون و 974 هزارتومان خواهد بود.

ویژگی‌های خودرو لیفان ایکس 70 اتوماتیک

این خودرو به 4 سلیندر و موتوری با حجم دو هزار سی‌سی مجهز شده که سیستم ترمز آن از نوع  4 چرخ دیسکی است. حجم مخزن سوخت این خودرو 55 لیتر و حداکثر سرعت آن 175 کیلومتر بر ساعت است. نیروی محرکه این خودرو محور جلو و رینگ‌هایی از نوع آلومینیوم دارد.

از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوا سرنشینان جلو، کمربند ایمنی، سیستم‌های ترمز و پایداری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری مولتی مدیا، قفل کودک، هشدار باز بودن درب‌ها، هشدار سرعت بیش از 120، ثابت‌کننده صندلی کودک، سیستم روشنایی، سیستم فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، استارت دکمه‌ای، ریموت هوشمند و … را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : خودروسازان بم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز