شرایط اخذ ویزای شینگن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی صحبت از یک تیر و چند نشان به میان می‌آید، ویزای شینگن یکی از بهترین مثال‌ها است. شما با اخذ ویزای شینگن می‌توانید با خیال راحت به 27 کشور دنیا سفر کنید. هرچند که گرفتن این ویزا کار آسانی نیست، ولی با این حال، با رعایت ملاحظات و قوانین می‌توانید شانس دریافت ویزای شینگن خود را بالا ببرید.

کاماپرس در این گزارش به اخذ ویزای شینگن و مدارک مورد نیاز، مزایا و هزینه آن ‌پرداخته است.

ویزای شینگن-کاماپرس

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن به دو نوع گردشگری و ملی تقسیم می‌شود. هر کدام از این ویزاها انواعی دارند که در ادامه به طور خلاصه به آنها پرداخته شده است.

ویزای اتحادیه شینگن

ویزای اتحادیه همان ویزای توریستی شینگن است که با آن می‌توان به کشورهای عضو آن سفر کرد. مدت حضور مجاز در این کشورها‌، سه ماه در هر شش ماه است و مدت اعتبار آن نیز از زمان اولین ورود به محدوده شینگن محاسبه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ویزای شینگن-کاماپرس

ویزای شینگن نوع D یا ملی

ویزای ملی برای کسانی صادر می‌شود که هدف مشخصی از سفر دارند و همچنین زمان معینی را برای آن ثبت کرده‌اند. زمانی که هدف از مسافرت به منطقه شینگن در دسته مقاصد کاری، تحصیلی یا اقامت دائم در یکی از کشورهای آن باشد، باید به سراغ ویزای شینگن نوع D یا همان ویزای ملی رفت. لازم به ذکر است که بعد از طی زمان مشخص، فرد متقاضی باید به کشور خود بازگردد.

ویزای اعتباری منطقه محدود

ویزای اعتباری منطقه محدود، نوعی ویزای موقتی است که برای شرایط خاصی صادر می‌شود. با این ویزا می‌توان در محدوده‌های خاصی از منطقه شینگن سفر کرد. نکته مهم این است که با درج ویزای منطقه‌ای در پاسپورت، هر مسافر فقط می‌تواند به کشوری که ویزا را از آن دریافت کرده یا چند کشور محدود دیگر در این ناحیه رفت و آمد کند؛ بنابراین مسافر نمی‌تواند به مناطق دیگر سفر کند. مدت زمان اعتبار این ویزا بسته به شرایط متقاضی متغیر است و به شکل ویزای ترانزیت یا ویزای کوتاه مدت صادر می‌شود.

ویزای شینگن-کاماپرس

مزایای ویزای شینگن

ویزای شینگن 27 منطقه اروپا را در برمی‌گیرد و افراد با داشتن آن می‌توانند به این 27 کشور سفر کنند. دارندگان ویزای شینگن می‌توانند طبق شرایطی در این کشورها کار کنند و همچنین برای مقاصد درمانی هم از آن استفاده کنند.

هزینه اخذ ویزای شنگین

قیمت ویزای شینگن با توجه به نوع آن متغیر است؛ با این حال، گرفتن این ویزا بین 200 تا 600 یورو هزینه دارد. متقاضیان باید بر اساس تعداد مورد نیاز ورود و خروج‌شان به کشورهای منطقه شینگن، ویزاهای یک بار ورود یا چند بار ورود را انتخاب کنند.

ویزای شینگن-کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای توریستی شینگن عبارت است از فرم تکمیل شده درخواست ویزا، اصل شناسنامه، پاسپورت جدید و قدیمی و کپی صفحات مهم آنها، کارت ملی، دو قطعه عکس 4×3 رنگی، اصل سند ملکی به نام مسافر، اصل مدارک شغلی، بلیط پرواز رفت و برگشت، برگه تائیدیه ررزو هتل، پرینت سه ماهه حساب بانکی که 30 میلیون تومان در آن باقی مانده باشد، گواهی مانده حساب بانکی با تائیدیه امور بین‌الملل، پرداخت ضمانت­نامه بانکی برای ضمانت بازگشت به کشور مبدأ و همچنین مدارک و ودیعه از زمان اقدام برای ویزا تا زمان برگشت از سفر که به صورت امانت نگه داشته می‌شود.

لازم به توضیح است که برای مشاغل خصوصی ارائه جواز کسب، پروانه بهره‌برداری، گواهینامه فعالیت صنعتی، کارت بازرگانی و آگهی تأسیس لازم است. برای مشاغل دولتی نیز ارائه معرفی‌نامه از محل کار با ذکر سمت شغلی و اصل فهرست بیمه و سه عدد از آخرین فیش‌های حقوقی، حکم کارگزینی و کارت یا حکم بازنشستگی ضروری است. برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیز ارائه گواهی اشتغال به تحصیل نیاز است.

ویزای شینگن-کاماپرس

اخذ ویزای شینگن با “سلام ویزا”

گروه مهاجرتی سلام ویزا، یکی از گزینه‌هایی است که برای دریافت ویزای شینگن و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آن می‌توانید به سراغش بروید. این گروه با مشاوره مناسب و ارتباط مستقیم با مراجع و نهادهای مهاجرتی مربوطه، هزینه‌های جانبی را کاهش می‌دهد. پرونده مهاجرتی شما از مرحله مشاوره ابتدایی تا آخرین مرحله آن توسط متخصص مربوط به آن انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از گروه مهاجرتی سلام ویزا می‌توانید به وبسایت visahi.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با این مجموعه نیز می­توانید با شماره تلفن همراه 09039210465 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز