شرایط اخذ ویزای جاب آفر آلمان چیست؟

لست سکند

آلمان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی است که برخلاف سایر همسایه‌گانش درهایی بازی به سوی مهاجران دارد. اخرین بال سال ۲۰۲۲ دتلف شیل، رئیس اداره کل کار آلمان اعلام کرده بود که این کشور سالانه به ۴۰۰ هزار مهاجر اجازه اقامت و کار در کشورش را می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اقتصاد قدرتمند آلمان به این کشور صنعتی اجازه می‌دهد که سالانه تعداد زیادی نیروی کار استخدام کند. علاوه بر اینکه فرهنگ پذیرش مهاجرت در این کشور بالاست و آن را به هدفی مناسب برای مهاجران دنیا تبدیل می‌کند مسائل رفاهی دیگر نظیر ساعت کم کار، پول قدرتمند، هزینه پایین زندگی و خدمات اجتماعی گسترده هم موجب می‌شود تا مهاجران زیادی به آلمان فکر کنند. برای مهاجرت کاری به آلمان به یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر احتیاج دارید. در این گزارش به کمک داده‌های وب‌سایت الست گروپ شرایط اخذ جاب آفر در آلمان را بررسی می‌کنیم.

آلمان از جمله کشورهای اروپایی است که طرح بلوکارت در آن به صورت آزمایشی در حال اجراست. بلو کارت طرحی زیر نظر اتحادیه اروپاست که به دارندگانش اجازه کار در همه کشورهای عضو اتحادیه را می‌دهد. ویزای جاب آفر برای تمامی رشته هایی است که بلوکارت به آنها تعلق نمی گیرد.

راز آسمان پایتخت

برای اینکه بتوانید ویزای جاب آفر دریافت کنید باید از یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری داشته باشید. برای اینکه بتوانید این پیشنهاد را دریافت کنید باید دو شرط مهم را داشته باشید. یکی اینکه شرایط سنی لازم را داشته باشید و دیگر اینکه در رشته‌های مورد نیاز آلمانی‌ها تحصیل کرده باشید یا تجربه کار داشته باشید. برای دریافت جاب آفر آلمان اگر زیر ۴۵ سال سن داشته باشید به راحتی می‌توانید مراحل آن را طی کنید اما افراد تا ۵۰ سال نیز می‌توانند تحت شرایط خاصی (مانند رزومه کاری خوب) موفق به دریافت جاب آفر شوند. در مورد مدرک تحصیلی یا تخصص هم فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی و نیروهای فنی در درجه اولویت پیدا کردن کار در آلمان قرار دارند.

با ویزای جاب آفر چه حقوقی در انتظار شماست؟

با داشتن یک ویزای جاب آفر و اشتغال در آلمان باید روی درآمدی ماهانه بین ۳۴۰۰ یورو تا ۸۰۰۰ یورو حساب کنید. همچنین برای دریافت این ویزا به مدارکی هم نیاز دارید که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. تمامی مدارک ذکر شده در پایین باید اصل و مورد تایید جهت

ترجمه شدن باشند. مدارک عبارتند از:

  1. عکس پاسپورتی
  2. مدرک زبان آلمانی
  3. گذرنامه یا پاسپورت
  4. شناسنامه و کارت ملی
  5. مدارک تأیید کننده رزومه و سوابق کاری
  6. تمامی مدارک تحصیلی و دانشگاهی
  7. قرارداد کار با شرکت کارفرمای آلمانی

اگر برای دریافت ویزای جاب آفر تلاش می‌کنید باید خاطرتان باشد که امن را با ویزای جست‌وجوی کار یا جاب سیک اشتباه نگیرید. دولت آلمان یک ویزای ۶ ماهه هم تحت عنوان جاب سیک ارائه می‌کند که دارندگان آن می‌توانند ۶ ماه را در این کشور بگذرانند و به دنبال کار مورد نظرشان بگردند. این مسئله با ویزای جاب آفر متفاوت است. اب آفر به ویزایی گفته می شود که شخص جویای کار وارد بازار کار در آلمان می شود. یعنی قبل از ورود به کشور آلمان قرارداد کاری بسته شده است و به راحتی می تواند کار خود را شروع کند. این نوع ویزا نیازی به ارائه تمکن مالی ندارد.

الست‌گروپ

«الست گروپ» نام تجاری«شرکت افق بین‌الملل یاسمین» است که دارای مجوز رسمی مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی است. الست گروپ نماینده انحصاری بسیاری از شرکت‌ها و موسسات تحصیلی، کاریابی بین‌المللی‌، آکادمی‌های فوتبال، مراکز درمانی و… از نزدیک به ۱۰۰ کشور دنیاست و می‌تواند در این زمینه به متقاضیان مشاوره و پیشنهادهای مناسبی ارائه کند.

اگر قصد مهاجرت به آلمان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، می توانید از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های موسسات هرمس اپلای، صباویزا، ویزاگروپ، پارسیان اپلای، لیگال اپلای، دایانامهاجر استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : الست گروپپارسیان اپلایدایانامهاجرصبا ویزالیگال اپلایهرمس اپلایویزاگروپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز