شرایط اجاره خودرو در تهران چیست؟

اجاره-ماشین-در-تهران-کاماپرس

بسیاری از افراد در هنگام سفر به تهران ترجیح می‌دهند که از خودرو شخصی خود استفاده نکنند و از طرفی به دلیل مسافت‌های زیاد در تهران نیاز به ماشین پیدا می‌کنند. با توجه به هزینه‌های بالا جابجایی در تهران و حجم مشغله زیاد، اجاره ماشین در این شرایط گزینه منطقی است. شرکت کافه رنت طیف وسیعی از  انتخاب ماشین برای اجاره را فراهم می‌کند و متقاضیان می‌توانند ماشین‌های اقتصادی و  مقرون به صرفه یا لوکس اجاره کنند.

کاماپرس در ادامه به شرح شرایط اجاره خودرو در تهران از کافه رنت می‎‌پردازد:

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

بسیاری از افراد تمایل دارند که ماشین بدون راننده اجاره کنند. در این شرایط رانندگان باید حداقل 20 سال سن داشته باشند و گواهینامه آن‌ها حداقل شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. همچنین متقاضیان باید یک گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل سکونت به همراه کارت شناسایی ملی ارائه کنند. ارائه یک چک به مبلغ خودرو اجاره‌شده نیز ضروری است که پس از تحویل ماشین به شرکت، به متقاضیان بازگردانده می‌شود.

تمامی هزینه‌های مصرفی خودرو در روزهای اجاره نیز به عهده شرکت خواهد بود. افراد مجاز به رانندگی ماشین در محدوده تهران هستند و در صورت خروج از شهر، باید مبلغ اضافی به عنوان هزینه خروج پرداخت کنند. حداقل مسافت مجاز رانندگی در طول روز 200 کیلومتر است. حداقل مدت اجاره ماشین سه روز است.

شرایط اجاره خودرو با راننده

بعضی از افراد از رانندگی در خیابان‌های شلوغ و پر از ترافیک کلافه می‌شوند و به اجاره خودرو با راننده را ترجیح می‌دهند. در این صورت نیازی به ارائه هیچ یک از مدارک نیست. متقاضیان به راحتی می‌توانند از طریق سایت به صورت آنلاین اقدام به اجاره خودرو مورد نظر کنند و راننده شرکت در زمان و مکان تعیین‌شده توسط متقاضیان، منتظر آن‌ها خواهد بود. در صورتی که افراد از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند، هیچ یک از مسئولیت‌های ماشین به عهده آن‌ها نخواهد بود و تمامی مسئولیت‌ها به عهده راننده خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو در تهران-کاماپرس

شرایط بیمه اجاره خودرو

همه ماشین‌های کافه رنت به صورت پیش‌فرض دارای بیمه شخص ثالت و بیمه بدنه هستند. در صورتی که افراد بخواهند خیالشان از بابت ایجاد خسارت آسوده باشد، می‌توانند از بیمه‌های طلایی و برنزی و ویژه استفاده کنند. هزینه هر بیمه با توجه به نوع ماشین متفاوت است و با این حال این دو بیمه پوشش کاملی برای خسارت‌های ایجاد شده می‌دهند. پکیج برنزی شامل بیمه سرقت خودرو، تصادف شخص ثالث و خودرو و امداد جاده‌ای در کمتر از 60 دقیقه را است. در صورت استفاده از این پکیج و خسارت به ماشین، مسئولیت مالی مشتری در ماشین‌های اقتصادی تا سقف 60 میلیون تومان و در ماشین‌های لوکس تا 130 میلیون تومان خواهد بود.

پکیج طلایی علاوه بر موارد تحت پوشش بیمه برنزی، بیمه سرقت لوازم خودرو و حفاظت از وسایل و تصادفات شخصی را نیز شامل می‌شود. همچنین در صورتی که متقاضیان از این بیمه استفاده کنند، تعویض رایگان خودرو در تصادف کمتر از 24 ساعت انجام خواهد شد. در صورت استفاده از این بیمه مسئولیت مالی مشتری برای خودروهای اقتصادی تا سقف 45 میلیون تومان و برای خودروهای لوکس تا سقف 100 میلیون تومان خواهد بود.

پکیج ویژه علاوه بر موارد تحت پوشش بیمه طلایی، بیمه لاستیک، شیشه و چراغ‌های خودرو، هر نوع خسارت و بلا طبیعی را پوشش می‌دهد. این بیمه همچنین شامل افت قیمت و توقف در تعمیرگاه و ارائه اقامتگاه در زمان مشکلات فنی خودرو می‌شود. در صورتی که افراد از این پکیج استفاده کنند، مسئولیت مالی مشتری در خودروهای اقتصادی تا سقف 25 میلیون تومان و در خودروهای لوکس تا سقف 70 میلیون تومان خواهد بود.

اجاره خودرو در تهران-کاماپرس

کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت از سال 1393 در زمینه اجاره خودرو مشغول به فعالیت است و از سال 1399 کسب‌وکار خود به به صورت اینترنتی گسترش داده است. بیشتر ماشین‌های این مجموعه در مالکیت شرکت است. افراد برای اجاره ماشین دامنه انتخاب زیادی از بین ماشین‌های لوکس و ماشین‌های اقصادی دارند و با هر بودجه‌ای می‌توانند ماشین اجاره کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز