شاهین در بازار چند قیمت می خورد؟

با اینکه شنیده می شود قیمت خودرو شاهین در کارخانه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است، اما ممکن است در بازار با قیمت بیشتری به فروش برسد.

به گزارش کاماپرس، خودرو شاهین هنوز به بازار عرضه نشده است و قرار است زمستان امسال به بازار برسد ، اما فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند قیمت آن در بازار خیلی بیشتر از قیمت کارخانه و معادل پژو ۲۰۸ باشد.

البته هنوز شرکت خودروسازی سایپا قیمت مشخصی را برای این خودرو تعیین نکرده است. به گفته نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، قیمت شاهین در بازار آزاد هم قیمت پژو 2008 است؛ این در حالی که ممکن است قیمت شاهین از محل کارخانه بالای ۲۰۰ میلیون تومان برای مردم تمام شود.

قیمت شاهین در پیش فروش چقدر بود؟

شاهین امسال در دو نوبت و با دو قیمت کاملا متفاوت پیش‌فروش شد. در اولین مرحله از قرعه‌کشی این خودرو با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومانی پیش فروش شد، اما در مرحله دوم پیش‌فروش مبلغ پیش پرداخت شاهین، جهش قابل توجهی داشت و به ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در واقع قیمت شاهین در پیش فروش آبان (مرحله دوم پیش فروش) نسبت پیش فروش این خودرو در خرداد ماه ۸۰ درصد رشد داشته است.

آریاک سفر

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، شاهین خودرو به‌روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به مردم عرضه شود و قیمت این خودرو در بازار خودرو هم اندازه خودرو پژو ۲۰۰۸ است.

فیروز نادری، یک فعال بازار خودرو با تائید صحبت‌های نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو به رکنا گفت:« اگرشاهین زمستان وارد بازار شود قیمت این خودرو بالای ۲۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. »

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز