شاسی بلند جدید چینی در بازار ایران شکست خورد

شاسی بلند چینی که توسط یکی از خودروسازان داخلی با تبلیغ فراوان به بازار خودرو ایران وارد شده ، در فروش موفق نبوده و شکست خورده است.

به گزارش کاماپرس، شاید محصول جدید بهمن موتور را شاسی بلند به معنای واقعی ندانیم اما این خودرو از کراس آووها یا همان نیم شاسی های مرسوم هم ابعاد بزرگتری دارد و با کمی اغماض می توان آن را یک شاسی بلند چینی تمام و عیار دانست.

به هر حال چه دیگنیتی را شاسی بدانیم و چه آن را نیم شاسی به شمار آوریم گزارش ها و خبرهای منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایلی حکایت از آن دارد که این خودرو نتوانسته قلب طرفداران این قبیل خودروها را در ایران تسخیر کند.

کانال اخبار روز خودرو نوشته است؛ علی رغم تلاش شدید بهمن موتور برای بازارسازی برای خودروی دیگنیتی، اما کاهش قیمت ارز و رکود بازار خودرو، این تلاش ها را با شکست مواجه کرد.

البته وجود رقبای قوی مانند هایما S7 پلاس، جک S5 و… در بازار با قیمت کمتر در شکست این بازار یابی بی تاثیر نبوده است. احتمالا قیمت بیش از 740 میلیونی این خودرو نیز یکی از دلایل بی رغبتی مشتریان به دیگینتی است.

آریاک سفر

مشخصات فنی دیگنیتی

برای تأمین نیروی مورد نیاز دیگنیتی که بیش از ۱ و ۵ دهم تن وزن دارد، پیشرانه چهار سیلندر ۱ و ۵ دهم لیتری مورد استفاده قرارگرفته است. موتور دیگنیتی بواسطه استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵ هزار و ۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده هزار و ۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

دیگنیتی به کیسه هوای ایمنی جانبی و سرنشینان جلو مجهز شده و همچنین از تجهیزات متنوع و پیشرفته‌ای همچون ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD، سیستم‌های کنترل کشش ATC و TRC و ASR و TCS، سیستم کمکی ترمز EVA -BA – BAS – EBA و همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC بهره‌مند است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز