شاسی بلند چانگان آواتار 11 پس از مدت ها انتظار وارد بازار شد (ویدیو)

سرانجام فروش شاسی بلند چانگان آواتار 11 که مدت ها همه را در انتظار گذاشته بود در بازار چین آغاز شد. آواتار یک پروژه مشترک بین شرکت های چانگان، سی ای تی ال و هواوی است و نخستین دستگاه ها از این شاسی بلند تازه وارد در ماه دسامبر 2022 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند چانگان آواتار 11 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند چانگان آواتار 11 یک خودرو تمام برقی است که بر روی پلتفرم  EP1 سوار شده است که شرکت های چانگان، سی ای تی ال و هواوی به طور مشترک این پلتفرم هوشمند را توسعه داده اند.

شاسی بلند چانگان آواتار 11 از دو موتور برقی بهره می برد که در مجموع 578 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. موتورهای برقی این خودرو ساخت شرکت هواوی هستند. موتوری که بر روی محور جلو تعبیه شده است 265 اسب بخار و موتور عقب 313 اسب بخار نیرو تولید می کنند و شتاب صفر تا صد این شاسی بلند را به 3.98 ثانیه می رسانند. حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی به 200 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

راز آسمان پایتخت

باتری های شاسی بلند چانگان آواتار 11 ساخت شرکت سی ای تی ال (CATL) هستند و در دو نسخه در اختیار مشتریان قرار می گیرند. باتری پایه، 90.38 کیلوواتی است و با یک بار شارژ می تواند مسافتی معادل با 555 کیلومتر را بپیماید. باتری قوی تر، یک باتری 116.79 کیلوواتی است که برد آن 680 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز