شاسی بلند جدید Ford چقدر قیمت دارد؟

شرکت فورد از خودروی جدید شاسی بلند پرقدرت دیگری رونمایی کرده است که مدل دو درب آن حدود 30 هزار دلار و مدل چهار درب آن حدود 34 هزار و 700 دلار قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از Carsweek، شرکت امریکایی Ford نسل جدید خودروی های شاسی بلند خود را با عنوان Bronco معرفی کرد.

نسخه تولیدی این خودرو بر اساس پیکاپ متوسط نوع Ranger طراحی شده است. این محصول جدید در دو نسخه دو و چهار درب ارائه می شود. نسل جدید Bronco ارتفاعی حدود 294 میلی متر از سطح زمین دارد که می تواند از مسیرهای رودخانه ای تا عمق 851 میلی متر به راحتی عبور کند.

دو نوع موتور در خدمت شاسی بلند جدید آمریکایی

دو نوع موتور در این سری خودرو بکار رفته که یکی 2.3 لیتری با قدرت 270 اسب بخار و دیگری یک موتور 2.7 لیتری با قدرت 310 اسب بخار است. این موتورها همراه با محوری قدرتمند با یک گیربکس دستی هفت سرعته یا یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته می توانند کار کند.

آریاک سفر

سفارش دلخواه یک دوربین فیلمبرداری با دید فراگیر

در داخل این خودرو، سیستم چندرسانه ای مدل SYNC4 با صفحه لمسی هشت اینچی نصب شده است. خریداران می توانند در صورت نیاز یک دوربین فیلمبرداری با دید فراگیر همراه با اتوموبیل خود سفارش دهند.
قیمت نسخه دو درب محصول جدید شرکت Ford از 29995 دلار و نسخه چهار درب از 34695 دلار شروع می شود.

شایان ذکر است در حالی که شیوع ویروس کووید 19 بازار خودروسازان را کساد کرده و بسیاری از خودروهای محبوب و پرطرفدار سراسر دنیا با کاهش فروش و حتی توقف خط تولید مواجه شده اند خودروهای شاسی بلند فورد  همچنان آمار بالای فروش خود را حفظ کرده اند و حتی رکوردهای  جدید در فروش به ثبت رسانده اند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

مرتبط با : فورد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز