شاسی بلند تویوتا یاریس کراس مدل 2024 در خیابان های شهر (ویدیو)

کمپانی تویوتا سرانجام از یاریس کراس مدل 2024 رونمایی کرد. این خودرو در کارخانه تویوتا در کشور ژاپن و همچنین در کارخانه تویوتا در کشور فرانسه تولید می شود و قرار است سالیانه 150000 دستگاه از آن در فرانسه ساخته بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا یاریس کراس مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فروش تویوتا یاریس کراس از سال 2020 در ژاپن آغاز شده است و در دو نسخه بنزینی و هیبریدی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این شاسی بلند در سال 2022 موفق شده است جایزه بهترین خودرو برون شهری را از آن خود بکند و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تویوتا یاریس کراس مدل 2024 می تواند به دو نوع موتور 1.5 مختلف مجهز شود. موتور پایه، یک موتور بنزینی است که پیشتر در محصولات دیگر تویوتا نیز به کار گرفته شده است و می تواند 105 اسب بخار نیرو و 138 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار گیربکس پنج سرعته دستی و یا گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد.

آریاک سفر

موتور جذاب تر دیگر یک موتور جدید هیبرید 1.5 لیتری است که وقتی در کنار موتور برقی قرار بگیرد می تواند در مجموع 110 اسب بخار نیرو تولید کند. میزان گشتاور این موتور تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است.

از تجهیزات ایمنی تویوتا یاریس کراس مدل 2024 می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شاسی بلند تویوتا یاریس کراس مدل 2024 در خیابان های شهر (ویدیو)

  1. ناشناس گفته:

    این که 206 خودمونه…کمپانی تویوتا هر چقدر هم زور بزنه بهتر از 206 ایرانی نمیتونه تولید کنه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز