شاخص بورس به کانال 2 میلیون باز می‌گردد

لست سکند

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این که مثبت بودن روند بازار در هفته آینده در بازگشت اعتماد مردم به بورس نقش به سزایی دارد، اظهار کرد: چنانچه روند مثبتی که در روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بودیم در هفته آینده نیز ادامه یابد، 2 میلیونی شدن شاخص قطعا امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، حمایت های انجام شده از بازار سرمایه در روزهای آخر معاملاتی هفته پیش آثار خود را نشان داد و بازار سهام نشانه هایی از پایان دوره اصلاح را بروز داد. علی اکبر چهارمحالی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا درباره افق پیش روی بورس به نود اقتصادی، اظهار کرد: خروجی جلسه مجلس و دولت درباره بحث بازارگردانی سهام و بحث بازگشت پول حقوقی ها به بورس در بهبود وضعیت بازار سهام موثر بود و اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا شاخص مرز 2 میلیون را پس خواهد گرفت.

شاخص 2 میلیونی با نرخ دلار فعلی دور از دسترس نیست

وی تصریح کرد: نقدینگی و سرمایه مردم در حال حاضر جایی بهتر از بورس ندارد و در حال حاضر تنها موضوعی که موجب رویگردانی مردم از بورس می شود بحث بی اعتمادی به آینده بازار است که اگر این بی اعتمادی هم توسط حقوقی ها برطرف شود و در زمان هایی که بازار منفی می شود، حقوقی ها بازارگردانی سهام را به عهده بگیرند و از بازار حمایت کنند، مطمئنا روزهای خوبی پیش روی بورس خواهد بود.

چهارمحالی با بیان این که بازگشایی پالایشی ها و شستا نیز تاثیر مثبتی بر بورس خواهد گذاشت، افزود: اگر هفته آینده بازار روند مثبت خود را ادامه دهد شاهد بازگشت اعتماد مردم به بورس خواهیم بود و فکر می کنم شاخص به زودی به 2 میلیون بازمی گردد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا تصریح کرد: شاخص 2 میلیونی با نرخ دلاری که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، دور از دسترس نیست.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شاخص بورس به کانال 2 میلیون باز می‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز