شاتل گوشی موبایل مشترکین خود را بیمه می‌کند

لست سکند

شاتل قصد دارد در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم‌کارت‌های خود، تخفیف بیمه گوشی تلفن همراه را برای مصرف‌کنندگان خود ارائه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اپراتور شاتل تفاهم‌نامه‌ای را با سرویس «دیجیتال من» منعقد کرده که طی آن، مشترکان این اپراتور می‌توانند گوشی تلفن همراه خود را با 25 درصد تخفیف به صورت آنلاین بیمه پارسیان کنند.

تمامی مشترکان سیم‌کارت شاتل که از هر مدل گوشی موبایلی استفاده می‌کنند می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند و از این بیمه در برابر مواردی مانند سرقت چه زوگیری و چه کیف قاپی، آسیب‌های فیزیکی مانند شکستگی، آتش‌سوزی، آب‌دیدگی یا نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و … استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

نحوه استفاده از بیمه شاتل موبایل

مشترکانی که قصد استفاده از این تخفیف آنلاین را دارند، می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن «شاتل موبایل» وارد شوند سپس در قسمت بیمه دیجیتال من کد تخفیف 25 درصدی را دریافت نمایند.

با استفاده از شاتل موبایل امکان اتصال خودکار به اپراتورهای دارای شبکه رادیویی کشور برای مشترکان فراهم شده تا باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

شاتل‌موبایل با اخذ پروانه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسفند 1395، طی گذشت 6 ماه توانست نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور تحت عنوان شاتل موبایل را با پوشش سراسری 3جی و 4جی راه‌اندازی کند.

براساس اعلام شاتل برای اولین بار در ایران نسل جدیدی از این نوع سیم‌کارت‌های هوشمند عرضه شد که با فناوری هوشمند، بهترین آنتن و پوشش شبکه را در محدوده جغرافیایی مشترک انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : شاتلشاتل موبایل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز