سیم کارت رایگان برای متقاضیان وام یک میلیونی

لست سکند

یکی از معضلات اجرای پیامکی طرح درخواست وام یک میلیونی دولت، عدم دسترسی قشر ضعیف و کم‌درآمد به سیم‌کارت شخصی و تامین هزینه خرید آن است. از این رو، همراه اول و ایرانسل، دو اپراتور بزرگ مخابراتی کشور، تامین رایگان سیم‌کارت این متقاضیان را بر عهده گرفتند.

به گزارش کاماپرس، دولت که پس از کنار رفتن گزینه‌هایی مانند ثبت نام حضوری و ایجاد ازدحام جمعیت، تنها یک گزینه معقول، یعنی پیامک را برای ثبت نام جمعیت چند میلیونی یارانه‌بگیران، پیش روی خود می‌دید، باز هم مورد انتقاد قرار گرفت؛ چراکه بسیاری از افرادی که متقاضی تسهیلات کمکی در دوران کرونا هستند، توان خرید سیم‌کارت شخصی را نداشته و یا سیم‌کارت خود را گم کرده‌اند که تهیه و فعال‌سازی آن در مدت‌زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام وام یک میلیونی نیز مقدور نیست.

در این باره بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از همین رو، همراه اول و ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعلام کرده‌اند که با توجه به نیاز وجود یک سیم کارت به نام سرپرست خانوار، این دو اپراتور تصمیم گرفته‌اند تا سیم‌کارتی رایگان به آن دسته از سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود در شبکه ارتباطی کشور ندارند، اهدا نمایند.

هر دو این اپراتورها اعلام نموده‌اند متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباط با این اپراتورها در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند. گفتنیست نحوه خرید آنلاین از سوی این دو اپراتور هنوز اعلام نشده است.

مرتبط با : ایرانسلهمراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “سیم کارت رایگان برای متقاضیان وام یک میلیونی

  1. اکبر گفته:

    عین …. دروغ میگن , اصبح هر جا رفتیم گفتنند یا تموم شده یا سیستم قطع شده , بعد ۳۵۰۰۰ تومان گرفتند , هم داشتند هم وصل بود . به اپراتورها هم گفتم . به ما مربوط نیست . قانون خودشان را دارند.

    • عباس رامک گفته:

      معلوم نیست چه زمانی سیم کارت به دست متقاضیان یا سرپرستان خانواز خواهد رسید!؟
      وقتی هیچ خطی گونه خط یا سیم کارتی به نام سرپرست حانوار در اُوپراتورهای چهارگانه به ثبت نرسیده این افراد چگونه باید پیامی دال بر داشتن شرایط احراز وام دریافت کنند
      در ضم دفاتر پیشخوان جهت و …. جهت ثبت نام حضوری داشتن شناسنامه و کارت ملی هوشمند را از مدارک مهم و اولیه ثبت نام میدانند در صورتی اغلب سرپرستان همان کارت ملی و شناسنامه سابق را دارند که این خود میتواند یکی دیگر از مشکلات عدیده این سامانه باشد…

  2. محمدعلی قدیمی گفته:

    تاکی این حقه بازی هاادامه داره خدامیدونه،پیامک میاد برای سیم کارت هدیه ثبت نام کن موقع ثبت نام بعداز چندساعت اتلاف وقت میگن بشماتعلق نمیگیرد۰بهیچوجه قابل اعتماد نیستید زنگ بزنید تاثابت کنم اینکاردروغ وکلاشیه آدمای بیسواد این مملکت تلفن کردنوبزحمت بلدن چه برسد به اینکه ایمیل ووبسایت داشته باشن!!

  3. میثم اکبری گفته:

    سلام من الان 5روز هستش گه تلاش میکنم که کدملیم رو به 6369ارسال کنم نمیره خط هم به نام خودم هستش ازکجامیتونم پیگیربشم.ممنون میشم راهنمایم کنید

  4. رضا گفته:

    با سلام من روز پنجشنبه بصورت غیر حضوری برای مادرم ثبت نام سیمکارت رایگان داشتم چون تا کنون سیمکارتی دریافت نکرده بودند رایگان به دست ما رسید ولی ان دسته از سرپرستانی که سیمکارت از قبل به نام خودشان داشتند باید مبلغی بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز