سکه 350 هزار تومان ارزان شد

لست سکند

سکه تمام طرح جدید امروز شنبه 20 دی ماه با افت 350 هزار تومانی به 11 میلیون و 400 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، سکه بعد از مقاومت شدید در کانال 12 و 11 میلیونی این روزها خود را برای سقوط به کانال پائین تر آماده می کند. امروز سکه 350 هزار تومان از حباب خود را از دست داد و از نیمه کانال 11 میلیونی عقب نشست.

نگاه سکه بازان امروز به نرخ دلار بود و گرچه دلار افت سنگینی را به ثبت نرساند اما خریدار چندانی هم در بازار نداشت و متقاضیان اسکناس آمریکایی روز ابتدایی هفته بازار را خالی کرده بودند. نبود مشتری برای دلار در روزهای آینده می تواند این ارز پرطرفدار را به سوی کانال های زیر 25 هزار تومان هدایت کند و این چیزی نیست که از نظر سکه بازان دور بماند.

طلای 18 عیار 46600 تومان ارزان شد

امروز نرخ اونس جهانی طلا نیز با کاهش 19 دلاری همراه بود تا اونس جهانی هم برای معامله گران سکه سیگنال کاهشی بفرستد و چراغ هشدار را روشن کند. به عقیده فعالان بازار سکه کاهش قیمت سکه و اجزای آن خصوصا نیم سکه و ربع سکه در روزهای آینده محتمل است.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت طلای 18 عیار داخلی هم امروز پایین آمده است به نحوی که هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز شنبه 20 دی ماه به ۱,۱۱۰,۷۰۰ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۴.۲ درصدی – 46600 تومانی – داشته است.

نرخ سکه امامی هم چنان که پیشتر ذکر شد به 11,400,000 تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش ۳.۰۸ درصدی داشته است. قیمت نیم سکه نیز امروز با 130 هزار تومان کاهش به ۶,۱۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز