سکه امامی 120 هزار تومان ارزان شد

لست سکند

بازار طلا و سکه امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 نزولی بود و سکه امامی 120 هزار تومان ارزان شد.

به گزارش کاماپرس، با وجودی که اونس طلا در بازارهای جهانی رشد کرد بازار طلای ایران با رشد قیمت فلز گرانبها در جهان همراهی نکرد و قیمت ها در ایران راه کاهش را در پیش گرفتند.

بر این اساس ، هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۶۴ درصدی، از ۱,۰۲۶,۲۰۰ (یک میلیون و بیست و شش هزار و دویست ) تومان به ۱,۰۱۹,۷۰۰ (یک میلیون و نوزده هزار و هفتصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۶۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۴۲۳,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و بیست و سه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی به 10,185,000 (ده میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۸ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

دلار 110 تومان ارزان شد

رسانه ها گزارش کرده اند که نرخ دلار نیز در بازار آزاد امروز اندکی کاهش داشته و 110 تومان ارزان تر شده است. دلار امروز به ۲۳,۱۳۰ (بیست و سه هزار و یکصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

صرافی ملی نیز نرخ خرید دلار آمریکا را امروز ۲۲,۰۷۶(بیست و دو هزار و هفتاد و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۲,۵۲۲(بیست و دو هزار و پانصد و بیست و دو تومان) اعلام کرد

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۵,۸۶۳(بیست و پنج هزار و هشتصد و شصت و سه تومان) و قیمت فروش یورو ۲۶,۳۸۶(بیست و شش هزار و سیصد و هشتاد و شش تومان) است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز